DoD Fria Ligans Trudvang

Ja men verkligen! Jag har även jag lusläst i den gamla skolans krönikor så att säga, rätt kul att hitta tillbaka till trudvang igen. Jordens nytändning!

jag lyckades faktiskt hitta alla de äventyr som en gång läg där, via just way back Machine. Men det gäller hitta rätt era dock.
Jisses! Då måste du skicka över dem, eller lägga upp dem på internet någon annanstans! Jag var extremt aktiv där på RiotForum under min gymnasietid och minns det med stor värme. Hette Dr. Khan där. Finns det andra riotforumiter som migrerat till WRNU, tro?

Jisses! Då måste du skicka över dem, eller lägga upp dem på internet någon annanstans! Jag var extremt aktiv där på RiotForum under min gymnasietid och minns det med stor värme. Hette Dr. Khan där. Finns det andra riotforumiter som migrerat till WRNU, tro?
Jag tror tyvärr att det ligger en del juridiska skrupler ivägen för en sådan gärning 🤣

Även jag hängde där en del, även om jag inte tror jag postade särskilt mycket. Minns inte nicket dock.

På tal om mer moderna ting, så är vi nu typ 78 000kr från nästa töjmål!
Och skulle The Secret of the Winter Woods göras om till möjligt fysiskt add-on skulle vi nå dit redan ikväll (istället för imorgon). 🙂

Win-win!

Jajamän, jag hette Morningstar och var rätt aktiv fram till min besvikelse över Riotminds stora ”bomb”.

Börjar ju bli läge att spekulera om det enligt uppgift fysiska töjmålet som kommer när vi nått det sista av de som finns hittills.

Slipcase?
Vinterskogen i fysisk form?
Bokband även i den vanliga upplagan?
Rollformulär?
10000 miniträd i kolfiber för att bygga Vildhjarta på spelbordet?

Att Trudvang skulle bli en digital prenumerationstjänst. Jag var optimistisk till en början men ju mer som skrevs om det hela desto mer förstod jag att det inte var för mig.
Ah, ja det där var flummigt. Jag hade paus då, var mer inne i World Of Darkness.

Börjar ju bli läge att spekulera om det enligt uppgift fysiska töjmålet som kommer när vi nått det sista av de som finns hittills.

Slipcase?
Vinterskogen i fysisk form?
Bokband även i den vanliga upplagan?
Rollformulär?
10000 miniträd i kolfiber för att bygga Vildhjarta på spelbordet?
Jag hoppas på en låda á la nordiska väsen. Där i kan de lägga de andra fysiska delmålen som vi redan fått (karta ,tärningar spelledarskärm...) OCH Vinterskogens hemligheter som ett häfte eller karaktärsblad och kanske någon fräsig novel (short story)

Så sätter de det som en add-on efter 10 millar så kommer skiten landa på 12-13 miljoner bara av att vi alla vill lägga till den. DONE!

Back