DoD Fria Ligans Trudvang

Gillar bytet. De första var för "mörka" och liknande varandra. Sen kanske det vore värt att få helt nya illustrationer av Bonner; de flesta har väl använts i massa år nu.

PS Inte för att vara den, men är det inte litet för "gubbigt" på omslagen... :unsure:
Helt klart mycket "män med muskler" på bilderna!

Omslagsbilden till Snösaga måste ju vara med nånstans. Det är min favoritbild till ett rollspel någonsin. Så sjukt stämningsfull.
Ja den bilden är verkligen Epic! Bara de inte byter bort vildhjartas bild för den är fantastisk talande tycker jag. "Vad är ens trudvang" *visar upp vildhjartas bild* "ahaaa, OKEEEY"

Vad tror ni om stretchgoals och nya addons?

Ska vi spekulera/hoppas lite?

Jag hoppas på:
  • Snygg och användarvänlig SL-skärm i Trudvang-style
  • Block med rollformulär i Trudvang-style
  • Block med rollformulären från grundspelet.
  • Extra påkostat tärningsset.
Har säkert fler önskemål som poppar upp vad det lider, vad tror/hoppas ni andra på?

OOOOH! Ja tack!!!

Ser ut som Magnus Seter har ÄNNU mer arbete framför sig om DETTA blir verklighet!

Jag tror Magnus nämner det redan tittades på hur dessa - eller åtminstone ett av dem, skulle kunna funka som del av releasen. Kan det varit i Finlir-intervjun?

I övrigt tror jag på - spelledarskärm, tygkarta, Trudvang-tärningar. Inga rollformulärsblock :)

Last edited:
Jag tror Magnus nämner det redan tittades på hur dessa - eller åtminstone ett av dem, skulle kunna funka som del av releasen. Kan det varit i Finlir-intervjun?

I övrigt tror jag på - spelledarskärm, tygkarta, Trudvang-tärningar. Inga rollspelsblock :)
Håller med och är övertygad, även det om inga block, och till detta kommer många be om soloregler som säkert blidkas, samt VTT.

I övrigt tror jag på - spelledarskärm, tygkarta, Trudvang-tärningar. Inga rollformulärsblock :)
Ja juste, det stämmer kom jag på nu när du sa det.

samt VTT.
Hade varit riktigt jädra nice! Särskilt nu när dod: trudvang är att betrakta som fristående.

Back