NYHET Free League släpper Blade Runner rollspel

Henke

Avdankad Konventsarkeolog
Joined
8 Mar 2009
Messages
4,259
Location
Kullavik
Mitt är här med. Men jag lär inte hinna hämta ut det. Men före jul är det ju likväl, som utlovat.
(Mellersta Halland här så vi är väl lite snabbare än @Oldtimer och @Henke )
Mitt landade faktiskt i Härryda 23:53 i går kväll så nu handlar det bara om en utkörning till postombudet.
 

michael

geschtonkenflapped
Joined
29 Aug 2008
Messages
268
Location
Stockholm
Min enda uppdatering är ett mail från SHIPQUEST med spårningslänk där PostNord notifierats om en kommande försändelse, daterat 14 december, sen har det varit tyst. Så jag tror det är samma status som för Bifur och guldfink.

Hoppas jag hinner få det under mellandagarna för vi hade tänkt spela första dagarna i januari. I värsta fall får jag lira med PDFen eller prova betareglerna till nya Drakar och Demoner...
 

McKatla

Utan titel
Joined
2 Aug 2010
Messages
1,018
Jag är helt nöjd med spelet som pdf, men hade tänkt köpa tärningarna. Såg dock just priset: 198 kr för ett set á 4 tärningar! Det behövs 2 set, dvs 396 kr – och då kostar boxen, där det ingår 2 set, 488 kr. Så fett ovärt att köpa lösa set – Ligan kunde väl knött in 8 tärningar i paketen för 198 kr och ändå tjänat bra på dem. Nu kostar det nästan 50 kr per tärning! Sjukt dåligt.
 

Fenhorn

Amatör på proffsnivå
Joined
5 Jun 2011
Messages
207
Location
Mariestad
Jag är helt nöjd med spelet som pdf, men hade tänkt köpa tärningarna. Såg dock just priset: 198 kr för ett set á 4 tärningar! Det behövs 2 set, dvs 396 kr – och då kostar boxen, där det ingår 2 set, 488 kr. Så fett ovärt att köpa lösa set – Ligan kunde väl knött in 8 tärningar i paketen för 198 kr och ändå tjänat bra på dem. Nu kostar det nästan 50 kr per tärning! Sjukt dåligt.
Startlådan är ju ganska lukrativ då.

Bra då för mig personligen, då jag köpte extra tärningar under kickstartern (billigare).
 

michael

geschtonkenflapped
Joined
29 Aug 2008
Messages
268
Location
Stockholm
Mitt landade plötsligt in i Frankfurt idag efter 13 dagar i limbo. Det finns hopp.
Mitt med, och idag är det registrerat i Toftanäs. Baserat på leveranstiderna för förra batchen betyder det att det med lite flyt kan levereras redan imorgon, fredag. Perfekt i och med att vi hoppats på spel redan på måndag. :)
 

Bifur

Veteran
Joined
28 Dec 2015
Messages
5,181
Mitt med, och idag är det registrerat i Toftanäs. Baserat på leveranstiderna för förra batchen betyder det att det med lite flyt kan levereras redan imorgon, fredag. Perfekt i och med att vi hoppats på spel redan på måndag. :)
Samma här! Beräknad leverans imorgon. Det vore ju super!
 

P.eLL.e

MÖRK BORG Barkhäxan
Joined
30 Dec 2015
Messages
508
Backernummer och efternamn spelar ingen roll, utan snarare prioriteras mindre paket. Dvs har man en massa addons har man tidigare fått vänta till sist. Fick mitt paket i fredags och kunde efter julsemester hämta ut det idag.
 
Top