NYHET Free League släpper Blade Runner rollspel

Henke

Avdankad Konventsarkeolog
Joined
8 Mar 2009
Messages
4,302
Location
Kullavik
Tomten skickade mail igår om att han postat mitt paket, men det krävs ett julmirakel för att det ska komma fram innan julafton.
Samma här. För en gångs skull är jag tacksam att det är få röda mellandagar (då kanske man iaf hinner få paketet innan nyår).
 

Bifur

Veteran
Joined
28 Dec 2015
Messages
5,223
Tomten sa redan den 14e dec att paketet var på väg men inte behagat meddela något mer därefter 🤨
 

Conan

Swashbuckler
Joined
15 Aug 2000
Messages
2,085
Varav hetsen? Ska ni ge bort spelet, eller ska ni lira på juldagen?
 

Henke

Avdankad Konventsarkeolog
Joined
8 Mar 2009
Messages
4,302
Location
Kullavik
Varav hetsen? Ska ni ge bort spelet, eller ska ni lira på juldagen?
Först och främst vill man så klart ha hem saker man köpt så fort som möjligt. Sen tänker jag att det vore bra tillfälle att kunna läsa igenom det när jag är ledig i mellandagarna. Oklart dock om det hinner bli spelpass också.
 

Henke

Avdankad Konventsarkeolog
Joined
8 Mar 2009
Messages
4,302
Location
Kullavik
Läsa PDFen på surfplatta som nödlösning?
Ja men absolut... och det har jag ju börjat göra sedan tidigare, men utifrån att det är mycket handouts och annat så vill jag helst ha den fysiska lådan att kika på.
 

Sömniga Isaac

Rollspelsinkvisitor
Joined
9 Feb 2008
Messages
1,951
Location
Örebro
PDF:er i all ära men det är skillnad att få känna och klämma på saker. Kanske är en åldersgrej :unsure:
Nja, generellt är det enklare att läsa längre text eller mer omfattande textmassa i fysisk form. Behagligare för ögat och mindre risk för distraktion.
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,563
Location
Rissne
Jag vill framför allt ha den fysiska boken som fin prydnad i bokhyllan. När jag väl läser spelet blir det självklart surfplatta =)
 
Top