Nekromanti Framtida vapen?

Ezzy

Warrior
Joined
14 Jun 2000
Messages
213
Location
----
:C) hähä. varsågod... jag har tyvärr förlorat alla minna bokmärken i min senaste formatering så jag kan inte overloada dig så mycket som jag vill... men kolla på powerlabs sidan ifall du vill ha lite matnyttig information å inte allt för mycket att läsa... nåja... som jag ser det är railguns verklighet i neotechs värld... jag har funderat att skriva lite om dom och vad dom kan användas till... :C| men det blir så satans mycket... man kan använda dom till alltmöjligt... nasa använder dom idagsläget för att pröva sin sköldar mot metorer å miniasteroider å sånt... man kan använda dom i missilsköldar... skjuta sönder pansarvagnar är ju kul... man skulle kunna använda dom till att skicka iväg saker till rymden(inte människor men oömtålig last) jag har en sida om det någonstans... nåja... eh. fan, jag skulle kunna tala om railguns tills jag trillar av stolen. ett problem med railguns är att skenorna(railsen) smälter efter typ ett skott å man måste nästan bytta ut dom med en gång, men man skulle kunna göra så man kan skjuta typ en tio skott eller nått(jag gissar bara) med en enkel rengöring emellan med typ en borste... en annan praktisk detalj är att man nästan alltid använder en injektor(oftast en trycklufts mackapär) för att skjuta inprojektilen i railgunen så man slipper den friktion som stilla föremål har, för ifall man skjuter med projektilen stillastående så kommer den att smälta fast å så pajjar hela djävla skiten. inte kul... :C) öh. nu ska jag hålla tyst.
 

Azdeus

Veteran
Joined
28 Aug 2002
Messages
170
Location
Hemsjö, Västergötland
Re: Metal Storm

Det blir lite tråkigt för vapenfetichister som mig. Jag vill ha tunga slutstycken och rulllåsningar som spottar hylsor åt alla jävla håll. Jag blir deprimerad när jag ser alla patetiska jävlar som inte kan träffa en tavla på 500 meter utan ett j-vla kikarsikte!

Men å andra sidan e jag ju en elitistisk jävel :gremwink:
 
Top