BeansMoster
Veteran
Ah okej.Tror det går att ordna träningsmatcher mot AI-placeholder-lag?
Hm. Jag kan ha gjort det och råkat ha segerpremie inställt. Pengar i sjön. Gör inte så.
Ah okej.Tror det går att ordna träningsmatcher mot AI-placeholder-lag?
Vinst till varje prisAh okej.
Hm. Jag kan ha gjort det och råkat ha segerpremie inställt. Pengar i sjön. Gör inte så.
Hur ser det ut för @BiobunkerVII, @Basenanji, @Sidd och @Hägerstrand inför nästa säsong? Blir det nya tag? Jag lovar att sprida ut illasinnade rykten om Skans Juteskrämorna en extra gång för varje manager som tar omtag till nästa säsong.Så, med Tuggback kan vi bli elva lag, men 4 av dem driver just nu vind för våg. Det vore ju superkul att bli 12 lag, två divisioner + cup. Men, det är inte superkul att vara ett av bara två aktiva lag och ha fyra zombies i sin division. Klarar vi att återuppväcka de döda och ragga nån ny så att vi blir säg nio eller helst tio aktiva och tolv totalt?
Våga leva glamouröst — våga spela https://www.hattrick.org/sv/
Du måste ju använda theater of the mindSka försöka orka med, men bara gränssnittet i spelet får mig att tveka.
Våga leva glamouröst — våga spela https://www.hattrick.org/sv/
Det finns en sak jag inte riktigt fattar med det här med Utvecklingsvärdet:
Hur det alls fungerar.
Nu har jag en 21-åring som spelat varenda match den här säsongen, och har i princip maxad form. Yet still, +3 endast.
Hur är det rimligt liksom?
Fast han växte två pinnar första säsongen, så otränbar är han inte.Jag tror det beskrivs i regelboken på något vis. Men om snorvalpen är obildbar är det transfern eller limfabriken som gäller.
Vad har han för genomsnittlig form?Det finns en sak jag inte riktigt fattar med det här med Utvecklingsvärdet:
Hur det alls fungerar.
Nu har jag en 21-åring som spelat varenda match den här säsongen, och har i princip maxad form. Yet still, +3 endast.
Hur är det rimligt liksom?
10Vad har han för genomsnittlig form?
Well, there's your problem.
Aha. Men då borde ju UV öka av formträning? Eller? Hur ökar en genomsnittsformen annars? Vill minnas att jag började säsongen med aplåg genomsnittsform på jättemånga spelare.Well, there's your problem.
Utvecklingsvärde beror på matcherfarenhet och genomsnittsform. När matcherfarenhet når 100% är utvecklingsvärde lika med genomsnittsform (minus 10, så genomsnittsform 16 blir UV +6. Fler matcher än så ger mycket marginell ökning av UV, det är formen som är viktigast.