[Fotbollsmanager] WRNU-liga på Xperteleven

Ligan efter omgång 4:
5069.jpg

Nu börjar det hända grejer! Nästa omgångs tungviktare mellan F42 och Varulvarna ser vi fram emot! Jag har kokat ihop en rejäl plan för matchen. Även matchen mellan EFK och TFC är ganska mycket av ett toppmöte, där Efriterna jagar andraplatsen och Troubleshooters ligger en match efter för att ligga högt.

Spännande!

1. Få halva laget utvisat
2. Inte producera några målchanser
3. ???
4. Profit
Hur rik var domaren efter matchen på din bekostnad? Han försökte ju inte ens maskera hur köpt han var, herregud.
Så för att kunna vinna över mig behövde du:
1) Muta domaren till att ge oss sex gula, ett rött, ett BORTDÖMT mål (herregud, exakt alla såg ju hur lite offside det var) medan ni fick vadå, sex frisparkar? Antar att VFC inte har några mer pengar för resten av säsongen för det stuntet.
2) Spela hela matchen med tjuvknep och fusk. Det är ju mycket enklare att skicka en armbåge i plytet på en motståndare när det är motståndaren som får det gula kortet.
3) Försöka skicka suspekta försäljare av sportdryck. Hoppas ni drack skiten själva istället, för vi gjorde det sannerligen inte.
4) Regga ett konto på TikTok till min bästa mittfältare så han är ofokuserad hela matchen.

Och trots allt det här så vinner du knappt ens matchen. Och vet du vem som ändå blev månadens lag? Inte var det Varulvarna minsann. Ni var inte ens månadens NÄST bästa lag, sopor!

"månadens lag" vet jag inte riktigt vad det är för lista (kul att ni andra har något att spela för dock), men om du klickar på "Tabell" så kommer du till det som hela grejen handlar om:

1000013542.jpg
Varulvarna - obesegrade, oslagbara, ostoppbara.

"månadens lag" vet jag inte riktigt vad det är för lista (kul att ni andra har något att spela för dock), men om du klickar på "Tabell" så kommer du till det som hela grejen handlar om:

View attachment 30282
Varulvarna - obesegrade, oslagbara, ostoppbara.
Jag förstår att det är en främmande tanke för dig att utse lag som spelar bra, med tanke på att det aldrig kommer hända Varulvarna. Men om det här är det bästa ni kan prestera, trots flera miljoner nersänkta i fultrix, så ser jag fram emot returen! Utkante lär ju bjuda på mer motstånd än Varulv FC.

Back