Anthrox
Jag heter faktiskt Anthrox
Det går också att ställa in "Cheat" som allmän matchtaktik.men hallå är det ens tillåtet asså hallå
jamen då fattar jag att det gick som det gick mot @BasenanjiDet går också att ställa in "Cheat" som allmän matchtaktik.
fint, jag skrev ju fel när jag skrev Shaguliterna, det är ju såklart varulvarna som ska fultrixas
Pfft, lek inte med elden om ni inte kan hantera att bli brända.Anthrox leder ligan. Det är han som ska fultrixas.
Det sagt kommer jag förstås hämnas skoningslöst på alla som fultrixar mig.
Rimligt!Här känner jag mig nödgad att påpeka att jag är en snäll liten problemskjutare och inte kommer använda fultrix förrän jag känner för det. Mot Vimes till exempel.
Folkets fiendeHär känner jag mig nödgad att påpeka att jag är en snäll liten problemskjutare och inte kommer använda fultrix förrän jag känner för det. Mot Vimes till exempel.
Mot bakgrund av att ni alla är o-sportiga rollspelskreatörer i första hand och spelintelligenta fotbollskännare i andra — nödgas jag acceptera att alla förslag som innebär att ni tar ut era barbariska lustar på varandra nog får tolereras — men förutsätter å andra sidan att ni beter er sportsligt och gentlemannamässigt mot Efriten FK.
Basenanji, combat as sport
Cardinals eventuella trix är välsignade av Kaoskardinalen så där finns inget att anmärka på.Jag vill påpeka att jag är liberalt inställd till användandet av fultrix, om det är något ni tycker att ni behöver. Fultrix kan användas mot Fantastik, Shaguliterna, Efriten, Cardinals, Troubleshooters och Juteskrämorna. Jag har inga problem med att fultrix används mot dessa lag, vill jag vara tydlig med.
"Deus vult", häller laxermedel i motståndarnas sportdryck.Cardinals eventuella trix är välsignade av Kaoskardinalen så där finns inget att anmärka på.
Pax vobiscum
Det går fortfarande att ligga minus! Och efter matchen är det ju bara några dagar tills sponsorerna öppnar plånkan igenlite tomt i kassan så vi får se om det blir en insats i spelhålan
Öh domarn! Jag skickar hot och smädelser till Basse, och han svarar med att vara trevlig! Får en verkligen göra så?