[Fotbollsmanager] WRNU-liga på Xperteleven

Vi kör på gatan. Vinner där det gäller. Nåt jävla ”firman tradspelboomers” eller vad de hette fick spö på en äng i förmiddags.

Håller inte riktigt koll på hur era matcher går pga besöksförbud på arenan, men heja fotboll I guess.
Mannen, vi kommer från samma bakgrund ju! Enda skillnaden är att vi fick en sponsor som köpte gräs till oss:
5042.jpg

Du kan också hitta nån som säljer gräs!

Hallå hallå övriga i ligan. Det finns ett lag vi behöver bombardera med fultrix tror jag.
Det är ju inte jag som känner att jag behöver fuska som taktik, men ändå inte vinner några matcher!

Hallå hallå övriga i ligan. Det finns ett lag vi behöver bombardera med fultrix tror jag.
För övrigt hade jag en spelare som hade termiter i huset, och valde att ta in på femstjärnigt hotell (på lagets bekostnad) för att få kunna sova så jag tycker minsann att jag redan råkat ut för hemsk skit.

För övrigt hade jag en spelare som hade termiter i huset, och valde att ta in på femstjärnigt hotell (på lagets bekostnad) för att få kunna sova så jag tycker minsann att jag redan råkat ut för hemsk skit.
Vad tycker du han borde gjort istället? Tagit fighten med sin hyresvärd eller? Psykotiskt beteende

Alltså, jag är så jävla dålig på trash talk. Nu har jag formulerat fem olika meddelanden och sen raderat dem för att jag tycker det låter för hårt. Sport är inte min grej alltså.

Alltså, jag är så jävla dålig på trash talk. Nu har jag formulerat fem olika meddelanden och sen raderat dem för att jag tycker det låter för hårt. Sport är inte min grej alltså.
Jag satsar på sådant trash talk som mest träffar mig själv.

Back