Forumträff Forumsöl i Stockholm

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,854
Location
Stockholm
Tjipp!

Med allt prat om fester och sånt kom jag på att det är ungefär fjorton månader sedan den senaste forumsölen här i kgl. huvudstaden.

Så varför inte hålla en till?

Jag föreslår fredan 17 februari (dvs. veckan före lön för att minimera risken att vi inte får plats) på BAGS*. Från kl. 17, typ.

Anmäl intresse här så kanske jag kan boka bord ifall vi blir många.

* Bishop’s Arms Gamla stan, ju. Tyska brinken 36.
 

Franz

Things aren't different. Things are things.
Joined
4 Dec 2010
Messages
5,882
Så trevligt! Den 17:e februari funkar alldeles utmärkt för mig! 👍
 

ceruleanfive

Bläckfisk
Joined
23 Feb 2017
Messages
2,720
Location
Eskilstuna
Det brukar ju vara väldans trevligt. Lägger in det i kalendern och ser om jag kan få till några fler ärenden i huvudstaden!
 

Lukas

Smutsig hippie
Joined
25 Jan 2010
Messages
3,608
Location
Huddinge
OM någon Cool typ dyker upp kan jag väll göra det också, men blir det bara gnälliga gubbar så har jag bättre saker för mig :p
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,309
Jag skulle vilja dyka upp men i nuläget så har jag inte råda att gå ut och dricka öl. :gremfrown: Detta då jag för stunden är en fattig student.
 

Deodanders

Syntaldicus Nomenclatus
Joined
24 Nov 2005
Messages
599
Jag sa förra gången att jag kanske skulle gå nästa gång, och det är ju nu det.
 

StradhLestat

Warrior
Joined
8 Sep 2020
Messages
336
Location
Fruängen
Nu är det insålt hos sambon...så hinner jag bara bli frisk från feberförbannelsen någon ond trollkarl kastat på mig, så dyker jag upp!
 

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Joined
24 Nov 2000
Messages
12,445
Location
Stockholm
Jag skulle vilja dyka upp men i nuläget så har jag inte råda att gå ut och dricka öl. :gremfrown: Detta då jag för stunden är en fattig student.
Jag bjuder dig på en eller några öl om jag dyker upp! Putta på mig nån dag innan så att jag kan meddela hur det blir.
 
Top