Forumträff Forumsöl i Stockholm

Deodanders

Syntaldicus Nomenclatus
Joined
24 Nov 2005
Messages
600
Någon som har lust och möjlighet att vara där tidigare, säg kring 16?
 

Jocke

Bäst i rollspel
Joined
19 May 2000
Messages
4,031
Location
Sthlm
Jag är ca halv chans på närvaro. Det har vart lite tungt att vara mig ett tag så jag slits mellan ”jag måste ligga på en soffa och titta rätt upp i luften” och ”herre gud vad jag behöver ledigt från att ligga på soffan och titta rätt upp i luften”.
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,864
Location
Stockholm
Jag är ca halv chans på närvaro. Det har vart lite tungt att vara mig ett tag så jag slits mellan ”jag måste ligga på en soffa och titta rätt upp i luften” och ”herre gud vad jag behöver ledigt från att ligga på soffan och titta rätt upp i luften”.
De har soffor på BAGS.
 

Deodanders

Syntaldicus Nomenclatus
Joined
24 Nov 2005
Messages
600
Jag är ca halv chans på närvaro. Det har vart lite tungt att vara mig ett tag så jag slits mellan ”jag måste ligga på en soffa och titta rätt upp i luften” och ”herre gud vad jag behöver ledigt från att ligga på soffan och titta rätt upp i luften”.
Om du kommer är vi två som ger soffan en fight för en kväll.
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,864
Location
Stockholm
Nä, jag hinner inte in till kl. 16.

(För jag måste layouta klart The Isle of Mist innan jag drar.)
 

Deodanders

Syntaldicus Nomenclatus
Joined
24 Nov 2005
Messages
600
Jag, som inte har någon arbetsmoral, är iaf där till tom lite före fyra. Jag har antagligen gått hem när ni andra kommer.
 

Deodanders

Syntaldicus Nomenclatus
Joined
24 Nov 2005
Messages
600
Need to know: de kunde inte lösenordet i baren. Mycket är reserverat, men nu sitter jag vid ett halvstort bord i det inre rummet i vilket fall.
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,864
Location
Stockholm
Need to know: de kunde inte lösenordet i baren. Mycket är reserverat, men nu sitter jag vid ett halvstort bord i det inre rummet i vilket fall.
Topp! Själv missar jag bussar. Men borde vara där ungefär kvart över fem.

För igenkänning bär jag en DoD-tisha. Fandrakes, inte RiotMinds.
 
Top