Nekromanti Forumsöl i STHLM

Anarchclown

Swashbuckler
Joined
24 Apr 2010
Messages
2,341
Location
Stockholm
Eftersom Anth är indisposed verkar det inte vara någon ordning på någonting. Därför lägger jag väl upp en tråd om forumsöl den 18:e Januari. Jag har till skillnad från Anth inget sinne för humor och kommer därför inte skoja om programpunkter som kommer att tas upp.

Således på högsta gravalvar
*Sanningen bakom nyårskonventet kommer att redogöras för av Vicotnik, med tillhörande bilder ifrån hans dolda kamera.
*Magnus Seter kommer att redogöra för hur hans torsdagsgrupps blockerande av hans deltagande på Repetikon gång på gång egentligen var en fasad. Allt detta ingick i hans ondsinta plan på forumsherravälde.
*En öl kommer att drickas till minnet av Anth, som ju som bekant försvunnit upp i rök.
*Korpen kommer att förklara skillnaden mellan politiska partier och sillstrypare, med tillhörande metaforer och diagram.
 

gizmo

temporary sunshine
Joined
27 Oct 2008
Messages
823
Location
Stockholm
Biblioteket är bokat.
Fast det är inte mitt förtjänst, det var det redan. Tror anth kan ha gjort det den 21:a dec.
 

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
11,925
Location
Ludvika
Anarchclown said:
*Sanningen bakom nyårskonventet kommer att redogöras för av Vicotnik, med tillhörande bilder ifrån hans dolda kamera.
*Magnus Seter kommer att redogöra för hur hans torsdagsgrupps blockerande av hans deltagande på Repetikon gång på gång egentligen var en fasad. Allt detta ingick i hans ondsinta plan på forumsherravälde.
Så länge dessa två punkter kommer att tas upp så kommer jag att vara där!
 

Spider Jerusalem_UBBT

Swashbuckler
Joined
13 May 2011
Messages
2,245
Location
The City
Kommer under protest att inställa sig för att kunna ge Rymdhamster en present och för att Vicotnik har tvingat dit mig under falska förutsättningar.
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,310
Spider Jerusalem said:
Kommer under protest att inställa sig för att kunna ge Rymdhamster en present och för att Vicotnik har tvingat dit mig under falska förutsättningar.
Exakt om du inte dyker upp så ska jag... eh.. hmm... jag kommer nog på något. :gremwink:
 

Spider Jerusalem_UBBT

Swashbuckler
Joined
13 May 2011
Messages
2,245
Location
The City
Vicotnik said:
Spider Jerusalem said:
Kommer under protest att inställa sig för att kunna ge Rymdhamster en present och för att Vicotnik har tvingat dit mig under falska förutsättningar.
Exakt om du inte dyker upp så ska jag... eh.. hmm... jag kommer nog på något. :gremwink:
NEJ! INTE DET.... VAD SOM HELST UTOM DET!

Gillar att vara förbredd.
 

Laowai

Hero
Joined
29 Sep 2009
Messages
1,164
Location
Stockholm
Jag ska försöka dyka upp jag med. Sålänge dante inte kommer, för då hoppar jag ner en kategori och får inte vara med på dancon =)
 

Spider Jerusalem_UBBT

Swashbuckler
Joined
13 May 2011
Messages
2,245
Location
The City
Med öl i kroppen kan jag allt
Jag fryser ej när det är kallt
Jag blir vacker som en dag
Till kvinnornas behag

Varje kväll den andra lik
Jag spelar för en full publik
Flera sånger, mera öl
Sånt är mitt levebröd

Hela natten vakar jag
Tills mörkret flyr för ljusan dag
Ja, jag spelar för din skull
Och somnar trött och full
 

Yellow Fellow

Veteran
Joined
12 May 2012
Messages
26
Location
Sundbyberg/Stockholm
Jag tycker att detta låter som en trevlig tillställning.
Kan man liksom bara rammla in och kolla läget? Eller måste jag basunera ut min eventuella ankomst med ett otympligt bronshorn på Danviktulls bergsknalle?
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,310
Yellow Fellow said:
Jag tycker att detta låter som en trevlig tillställning.
Kan man liksom bara rammla in och kolla läget? Eller måste jag basunera ut min eventuella ankomst med ett otympligt bronshorn på Danviktulls bergsknalle?
Det är bara att dyka upp. Vi sitter i ett rum strax bakom baren.
 

gizmo

temporary sunshine
Joined
27 Oct 2008
Messages
823
Location
Stockholm
Yellow Fellow said:
Jag tycker att detta låter som en trevlig tillställning.
Kan man liksom bara rammla in och kolla läget? Eller måste jag basunera ut min eventuella ankomst med ett otympligt bronshorn på Danviktulls bergsknalle?
Det kan man.
Vad kul, jag var ju nyfiken på vem du är sedan det där med nördkollektivet.
 
Top