Nekromanti Forum Fight Club

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Joined
23 Dec 2000
Messages
6,915
Skulle lätt bara vilja slåss med Vitulv... Det blir sån status om man spöar forumets bad guy
Det är tydligen många som är sugna på att ge mig en omgång. Tråkigt nog kan jag avslöja att ni inte skulle ha en jävla suck. Det är svårt att skriva inlägg med dubbla armproteser, så försök inte ens :gremsmile:

- V, bad bwoi
 

DODswe4

Hero
Joined
3 Mar 2004
Messages
1,283
Location
Stockholm
Vi e många vi e starka MOAHAHA förresten kan man nog supa dig under bordet, du får vodka jag får vatten :gremgrin:
 

Big Marco

Läskig
Joined
20 May 2000
Messages
6,925
Location
Sandukar
Tråkigt nog kan jag avslöja att ni inte skulle ha en jävla suck.

Beware my body slam o' fear. Tur för dig att vi inte möts.

Look into my eye, see my sphere of fear!
 

Organ

Out of time, out of mind
Joined
6 Jun 2001
Messages
5,510
Location
En mälarö
Vulfs beryktade farlighet

Skulle lätt bara vilja slåss med Vitulv... Det blir sån status om man spöar forumets bad guy
Jag vill bara tillägga att Vulf har bad guy-status bara hos de som aldrig träffat honom. När man träffar honom irl så rinner den stämpeln av fortare än kvickt och man ser att han egentligen bara är en ofarlig mystomte :gremgrin:

/Anders
 

DODswe4

Hero
Joined
3 Mar 2004
Messages
1,283
Location
Stockholm
Re: Vulfs beryktade farlighet

Jag har träffat honom... sant, fast det e ändå status med tanke på att dom flesta inte har träffat honom
 

Morgoth

Swashbuckler
Joined
2 Apr 2001
Messages
2,450
Location
Uddevalla, Västra Götaland
Jag är glad att se att ingen valde mig (jag är usel på att fajtas).

Arvidos skulle säkert kunna vara kul att boxas lite med och Zaphod är ju alltid kul att skrämma upp lite. En gång kastade jag nästan ut honom genom ett fönster.

Som tredje till femteplatsare väljer jag Schenström, Krille och Rising! Schenström för att han inte tycker om Kids in the Hall, Krille för hans tentalsexavsnitt i Fem och Slottsmysteriet och Rising för att...

Jag har alltid varit sugen på att hävda mig för Rising på något sätt. Eftersom jag bara gör bort mig på forumet verkar ju en höger i nyllet som den perfekta lösningen. Sedan ska jag bajsa i hans mun och skriva "Mogge var här" med färgkritor på hans rumpa.
 

Lindenius

Swashbuckler
Joined
10 Jun 2003
Messages
1,896
Location
Umeå
PingPong

För att citera Svullo:
"Jag har svart bälte i pingis", så jag skulle utmana vem som helst i denna ädla sport och sedan smasha era kroppar blå.

//erik. har faktiskt smashat sönder brillorna på en kille.
 

Nightowl

Champion
Joined
17 May 2000
Messages
8,341
Location
Avliden, Tristerbotten
Men inte ska ni sötnosar slåss om lilla mej!

Jag skulle helst låta andra forumiter slåss om min gunst, så här är mina val och scenarior:

Storuggla och Quantalis skulle starta en fajt på en snofsig restaurang och börja slå varandra med baguetterna medan de ropar neurotiska bon mots till varandra. Quantalis skulle vara häftigast men Storuggla skulle vinna genom att klubba ned honom med champagneflaskan.

Herr Nils skulle möta Faerengaust (stavning?)
i en sådan där realistisk och svettig svärdsstrid typ Rob Roy. Till slut skulle Faer hugga ned Herr Nils när han fick en sten i skon, men Nisse skulle ploppa upp igen på ren viljestyrka och sticka ihjäl honom när han trodde det var klart, och sedan skulle de ligga och förblöda bägge två medan de betygade sin respekt för varandra.

Sedan skulle jag casta Rosen som Wolverine och Lady Silverwolf som Lady Deathstrike. Ni som såg X-Men 2 vet hur striden går och jag ska inte spoila filmen för er andra.

Mekanurg kunde möta Targon i fullblodakademikernas fajt of the century. Mekke skulle slåss ungefär som Wesley i Angel, dvs han skulle vara totalt lökig första gången de möttes, men andra gången skulle han vara förbannad och därför stencool och vinna.

Enda sättet att besegra Vitulv är förstås Bamse-metoden, som någon påpekat. Alltså inte att hota med att han inte får vara med och sköta Billy Boy om han inte är snäll, utan att alla hoppar på honom samtidigt och ger honom kompanistryk.

Sedan får jag ju hänvisa till den här posten om w176 ; man får tänka sig hur hon i tur och ordning spöar alla forumiter man gillar att namedroppa. Själv skulle jag väl vara den löjliga transvestiten som är avis på Elin, eller nåt.

Erik
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,648
Du är charmig i din enkelhet...

...plus att du är streetwise på ett sätt vitulv bara kan drömma om.
:gremwink:

/Basse, vill alltid vara coolast.
 

chrull

Stockholm Kartell
Joined
17 May 2000
Messages
8,418
Jag skulle vilja spöa Rising. Han har förtjänat det många gånger om. Han är värsta muppen, men jag tycker om honom ändå. Och jag skulle vilja slåss med honom på min innergård när vi båda är duktigt på fyllan en tidig morgon i juli. Slåss i absinthdimma liksom, med bar överkropp och typ veva tills båda är helt slut. Sedan garva åt det hela, skicka hem fanskapet och lira minis med brutna revben dagen efter.
Jag fixar fram absinthen så ordnar vi det hela. Men kan vi inte ta i juni istället? Juli är lite fullbokat för mig tror jag. Dessutom vill jag inte ha blåtiror av smällarna när ni missar målet och träffar domarn istället i juli. dålig månad för sånt.

Vem jag skulle slåss med? Det finns nog flera på det här forumet som jag verkligen skulle vilja spöa. På riktigt. så dem nämner jag inte.
Men jag vet inte riktigt.

Jag vill i alla fall inte slåss ordentligt mot Herr Nils. Jag hade ju inte en chans när vi skojjbrottades lite i något kylrum på något hotell i stockholm så slåss på riktigt känns onödigt.

Vulf vill jag inte heller slåss mot av typ samma anledning fast tvärt om. Det är inte roligt med fighter som är så självklara vem som vinner. Och Vulfen skulle inte ha en chans för det enda man behöver göra är att luta sig fram och viska i hans öra exakt vilka d&d-minis som blev ollade på valborg för att han tappar fattningen och inte hinner fatta vad som händer innan han ligger på backen och gråter om sina gnollcommanders eller nått.

Bah.

Det här går inte. Jag kommer inte på några som förtjänar att slåss mot mig. De närmaste blir nog faktiskt Herr Nils och Vulf. Jag hoppas bara att det blir Vulf först så att det överhuvudtaget blir två matcher.

chrull
 

Petri

Veteran
Joined
22 Jul 2003
Messages
159
Location
Göteborg
Skulle låta min vovve gå bärsärk på er alla!*

<---------there he is.

Få se om du lever upp till dit namn ulven lille. :gremshocked:


<font size="1">* okej eftersom ingen här har sett min hund irl så kan jag berätta att han är så mesig han bara kan bli. När han ska tll veterinären ylar han (tänk er nån som torterar en polissiren) hela tiden innan dom ens petat på honom. </font size>
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Skulle ju sitta fint.. =)

Johan K (Jag ska banka in lite skrivregler i ditt skäggiga flin!
Hehe !
Det skulle nog bli en lång fajt isåfall.. :gremgrin:
Men det vore helt klart intressant att se ifall det funkar att slå in lite skrivreger ! :gremwink:

Slutligen skulle jag dricka öl med alla. Vil ni ha motivering kan ni ju fråga...
Det låter ju om något ännu trevligare ju, vi kan ju ta en after-slagsmål-öl ju.. :gremwink:
 

Ceram

Hero
Joined
2 Aug 2003
Messages
883
Location
Göteborg
vilken ära [ANT]

Det där var ju ett jättegammalt inlägg :gremblush:.

/Ceram, vill döda den där flugan i fönstret.
 

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
4,979
Location
Linköping
Okej, nu är det troligare att jag kommer skaffa 4 flickvänner på samma dag som jag vinner Nobellpriset i litteratur för d12comic som att jag frivilligt skulle gå en slagsmålsrond med en annan människa... men om vi skiter i verkligheten och skruvar allting ett par varv så kommer det se ut ungefär såhär:

In the red corner: Feuflux utklädd till ninja, beväpnad med Feng Shui-regelboken.
In the blue corner: Dimfrost i flygarutstyrsel, beväpnad med en zeppelinare i vettig storlek och material.
Sedan så går vi lös på varandra och slår överallt där vi kommer åt innan Troberg råkar gå förbi utanför ringen och Dimfrost och jag lägger våra olika åsikter åt sidan för att gemensamt spö skiten ur Troberg. Sedan blir Dimfrost och jag bästa vänner för livet. :gremgrin:

Men lyckan förblir kortvarig eftersom Arvidos kommer förbi och utmanar mig på en duell på liv och utmattning! Den här fighten blir dock mer verbal eftersom vi är alldeles för lata för att faktiskt slåss ordentligt. Vi står alltså på lagom avstånd och förolämpar varandra innan Feliath suckar, avbryter oss och förolämpar oss båda två.

Då tvingas jag även ha en fight med Feliath. Där är det givetvis fäktning som gäller. Värja eller florett. Här får jag troligtvis tokspö eftersom jag aldrig fäktats... alternativt kan jag få honom ur fattning genom att håna honom för hans snålhet angående att inte börja lira Puzzle Pirates.

Sen skulle jag fega ur en armbrytning med Muggas med hänvisning till att jag är så trött efter ovanstående aktiviteter.

Puh. Vilken dag! :gremsmile:
 

Bombu

Hero
Joined
21 Feb 2003
Messages
833
Location
stockholm
Re: Blåtira

Följande skulle jag bara hoppa på bakifrån, utan att ta nån notis om att de kanske inte är "med på det":
Dante
Caligula
Bombu
Snow


Kolla va larvigt! ditt inlägg kom i rosa. :gremtongue:

Inte lätt alla gånger, men ok jag skulle börja med att åka på däng av Basenanji som bonkar ner mig bakifrån.

Men akta dig, jag är inte så försvarslös som jag ser ut..... *funderar* eller är jag det....?

Tror nog jag kan sparka dig lite på smalbenet eller nått sånt där....

Sen måste ju fighten gå vidare, villka ska man välja....

De här hardcore fighters som hållit på med kämpalek sen urminnes tider känns det inte som man skulle ha nån chans mot även om de låtsades..

Typ herr Nils, Gråhök och säkert flera till.

sen är det säkert ett tjog andra forumiter man skulle åka på rådäng av....

Men vem skulle man ge sig på.

Jag måste säga att jag är frestad att hoppa på Rising, inte för att jag tycker illa om honom, men han är forumets mest orginelle gigant, som trots allt tror han är en liten kämpe i enormt underläge, det är jättegulligt, så han måste åka på stryk (sanslös logik....)

Sen är det ju några av de gamla rollspelsrävarna som man bara måste klå för att ha klått en legend.. :gremgrin:

Oldtimer, Mekenurg.....

Men de är ju oräkneliga nivåer över mig så här har jag inte heller så stora möjligheter ......

Bombu
 

GoblinGurra

Swordsman
Joined
28 Sep 2004
Messages
421
Location
Karlstad
Jag skulle slåss mot Mori_Motonari för att han bor närmast och jag är lat så jag skulle inte orka gå nån annanstans för att slåss, men om ni vill slåss upp så kom till Karlstad och gör upp med mig...
 

Snow

Swashbuckler
Joined
17 May 2000
Messages
2,616
Location
Klippan
Re: Blåtira

Du kan ju försöka... :gremsmile:

Nädå... jag skulle gärna gå en fair fight mot dig, i en riktig ring eller kanske en bur. Fast du upptäcker snart att dina ringsida är täckt med superlim och mina skor är täckta med lösningsmedlet. tss...
 
Joined
27 Sep 2001
Messages
1,154
Location
Uppsala
Re: Men inte ska ni sötnosar slåss om lilla mej!

[ QUOTE ]
Herr Nils skulle möta Faerengaust (stavning?)
i en sådan där realistisk och svettig svärdsstrid typ Rob Roy. Till slut skulle Faer hugga ned Herr Nils när han fick en sten i skon, men Nisse skulle ploppa upp igen på ren viljestyrka och sticka ihjäl honom när han trodde det var klart, och sedan skulle de ligga och förblöda bägge två medan de betygade sin respekt för varandra.

[/ QUOTE ]

Låter vackert, men i verkligheten så skulle det vara över på några sekunder, så brukar det vara. I 9 fall av 10 så är det jag som blivit träffad och i det sista fallet så är det Herr Nils som accepterat en lätt träff bara för att vara snäll.

Det är lite synd att duellerna går så snabbt, det ser så mycket snyggare ut i Rob Roy :gremlaugh:

Men jag ställer i alla fall gärna upp på duellen. Det var länge sen sist jag fick chansen att lära mig lite av Nicke.
 
Top