Nekromanti Forum Fight Club

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Joined
23 Dec 2000
Messages
6,915
Filmen Fight Club bjussar ju på sådan där existentiell smörja som alla är så förtjusta i. Till och med dumma människor kan ju se den och för en stund sig upplysta. Det är liksom intellektualism för dummies. En idiot hävdar att det är ens favoritfilm och möter de andra idioternas beundran.

Själv kollar jag hellre Dawn of the Dead nio gånger av tio före jag spanar på Pitts pubertetsnylle i två och en halv timme.

Men skit i det, jag skule inte snacka om överskattade rullar.

Vem på forumet skulle du helst gå upp i ringen med? Och nu snackar vi inte nödvändigtvis bonnslagsmål om skilda åsikter, utan faktiskt sådan där tidigare nämnd existentiell smörja. Med andra ord; ni behöver inte nödvändigtvis nämna någon ni tycker illa om, tvärtom. Vem skulle ni få ståpäls av att slå på käften? Och få på käften av?

Jag skulle vilja spöa Rising. Han har förtjänat det många gånger om. Han är värsta muppen, men jag tycker om honom ändå. Och jag skulle vilja slåss med honom på min innergård när vi båda är duktigt på fyllan en tidig morgon i juli. Slåss i absinthdimma liksom, med bar överkropp och typ veva tills båda är helt slut. Sedan garva åt det hela, skicka hem fanskapet och lira minis med brutna revben dagen efter.

Sedan skulle jag vilja gå en match mot Ymir. Det vore svinhäftigt. I Malmö, på någon skum fest med massa pundare på. Det ska vara skrikande brudar runt omkring (ni vet sådana som alltid finns med när fjortisar ryker ihop). Ymir ska köra asfula knep, som att petas i ögonen och klösas så att jag är hjälten. Jag tror att Ymir ska vinna matchen, så att jag blir betraktad som värsta mesen och han är typ forumets bad-boy. Alla liksom snackar om killen som nitade Vitulv, big time. Ymir är typ Darth Vader och jag är Obi-Wan.

Jag skulle vilja nita Dante och Chrull också, men det är mest för att jag är ute efter deras kvinnor.

- Vulf
 

Storuggla

Champion
Joined
8 Dec 2001
Messages
9,546
Location
Stockholm
"Jag skulle vilja nita Dante och Chrull också, men det är mest för att jag är ute efter deras kvinnor."

Och vad är Camilla då? Hackad lever?


Storuggla, förnärmad
 

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Joined
23 Dec 2000
Messages
6,915
Nej, men henne har jag ju redan haft. Sucker.

Dessutom fegar ju du med batong.

- Vulf
 

Eksem

Champion
Joined
19 Feb 2001
Messages
7,615
Location
Stockholm
Hmm... Bearnie skulle jag kunna gå en sån där vänskapsrond som går överstyr med. Så att man börjar fyllepuckla lite på varandra varpå det slutar med att man ligger och rycker varandra i håret som två bitches.

Jag har inte riktigt något slagsmålssug i kroppen, märker jag.
 

Organ

Out of time, out of mind
Joined
6 Jun 2001
Messages
5,510
Location
En mälarö
Forum Sex Club: Vilka vill du ligga med?

Varför denna besatthet vid våld och att ge folk spö? Nej, kärlek ska de vara! Man ska älska varandra och kramas. :gremgrin: Här kommer en lista på de forumiter jag helst vill ligga med och varför:

Gardener
För att han är bossarnas boss och alltför sällan får cred för det.

Vulf
Om man ska ha sex med män är det väl lika bra att ha det med en rejäl sådan. Dessutom är han så stöddig och kaxig att han skulle må bra av att vara någons bitch ett tag.

Hjalle
Med Hjalle är jag villig att göra vad som helst, bara han lovar att ALDRIG mer berätta något i stil med sin numera legendariska svamp-och-bajshistoria.

Dante
För att han lät mig röra vid hans Devo-skärp. (Det bältet är intimt förknippat vid den mest förnämliga jag-mötte-Lassiehistoria jag nånsin hört. Be honom berätta den för er någon gång. Fast man kanske måste vara Devo-fan för att kunna förstå händelsens episka vidd.)

Kalcidis
För att han är så söt, samt att han verkar helt inkapabel att göra något som helst ont.

Nightowl
För att han gillar att ha sex med män. Om jag nu ändå ska ägna mig åt homosexualitet är det väl lika bra att göra det med någon som gillar det.

/Anders
 
G

Guest

Guest
Tyvärr slåss jag lite väl aggresivt för att kunna köra givande vänskapsmatcher, antingen är jag oduglig för att jag inte är tillräkligt arg eller så går jag på veka punkter med all kraft.

Så nej jag vill inte slåss mot wrnu:are jag vill ha kvar alla som är här.

/Zorbeltuss som mycket väl kan komma att bursta ut all sin ilska från 5 år på en person i extrema raserianfall som en galen bärsärkare.
 

Pendragon

Swashbuckler
Joined
5 Aug 2000
Messages
3,030
Location
Malmö, SKÅNE
Sedan skulle jag vilja gå en match mot Ymir. Det vore svinhäftigt. I Malmö, på någon skum fest med massa pundare på. Det ska vara skrikande brudar runt omkring (ni vet sådana som alltid finns med när fjortisar ryker ihop). Ymir ska köra asfula knep, som att petas i ögonen och klösas så att jag är hjälten. Jag tror att Ymir ska vinna matchen, så att jag blir betraktad som värsta mesen och han är typ forumets bad-boy. Alla liksom snackar om killen som nitade Vitulv, big time. Ymir är typ Darth Vader och jag är Obi-Wan.
Ämen fan... min första instinkt var ju att välja att få klubba ner dig med en stol i bakhuvudet eller nåt. Mest för att du har the forum badboy image liksom. Det är ju mest med status.

Ska jag vara orginell får jag väl spöa Fogge istället. Eller åtminstone piska upp denne fryntligt godmodige man i värsta ultimate killer rage.

Annars hade velat se Ripperdoc gå igång i värsta blodtörstiga bärsärksraseriet. Liksom, verkligen se honom göra skäl för namnet. Det hade ju t o m varit värt att förlora mot, så länge jag får behålla mina organ.

Hjalle hade jag nöjt mig med att ge ett storebroderligt kok stryk i uppfostringssyfte, även om det inte skulle förvåna mig ett dugg om den lille parveln säkert är större och starkare än mig och gjort rotmos av mig i ärlig fajt.

Så givetvis skulle jag använt storebroderligt fula tricks. :gremlaugh:

/Joel
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Uj, vem skulle jag vilja slåss mot.. Bra f¨åga..

Skulle ju vara spännande att gå en match mot dig Vulf, just bara för att testa hur det går..
Sedan så skulle jag vilja gå en match mot Muggas åxå... Bar för att se hur mycket box man får av honom.. :gremgrin:
 

Man Mountainman

Storsvagåret
Joined
17 May 2000
Messages
7,891
Location
Barcelona
Skitsjysst tråd! :gremgrin:

Mitt självklara val är Feliath. Han är en så aggro typ att det skulle räcka med att göra en diskret antydning, "jo, men vissa sätt att spela rollspel är ju liksom _finare_ än andra", för att han skulle flyga på en med träsvärd och bulta skiten ur en. En strid mot Feliath skulle nog mest bestå i att han gjorde vansinniga utfall och slängde grejer på en medan man försökte hålla sig undan bäst man kunde.
 

Rising

Vila i frid
Joined
15 Aug 2001
Messages
12,763
Location
End of the green line
Yeah, du och jag vore ju en given matchup. Jag skulle dock hälla i dig tillräckligt med sprit innan matchen för att få dig redlös, och när det har hänt så skulle jag först gå och panta de två tomma folkölsburkarna, och sedan skulle jag kasta mig in i striden och slåss på ett sätt som passar min grad av manlighet; alltså genom att klösas, rivas, bitas och dra i håret. Det sistnämnda tricket förväntar jag mig dock ingen riktig framgång med på dig, inte om jag inte kan få dig att strippa med pengarna jag fick av tomburkarna...

Jag själv skulle nog utmana Herr Nils, bara för att det vore så ägigt om jag kunde spöa honom. Han skulle aldrig våga visa sig här igen.

Selethil skulle det också vara kul att spöa. Jag skulle välja ett par nunchakus och säga "jag ska döda dig med mina karatepinnar, jag ska döda dig med mina karatepinnar" varpå han instinktivt skulle börja motargumentera och berätta vad det egentligen heter. Bopp! ...och så skulle han falla i backen. Sayonara.

Sedan skulle jag väl... tja, jag och Krille kan väl stå och nördslappa varandra tills vi blir utmattade och faller ihop av trötthet. Han skulle ideligen påminna mig om att jag inte läst Sagan om Ringen, medan jag skulle teasa honom för att han tittar på Babylon 5. Må den som begått den minsta prestigeförlusten segra! Det vore en genuint patetisk fajt.
 

Ceram

Hero
Joined
2 Aug 2003
Messages
883
Location
Göteborg
Först skulle jag gå en match mot Johan K i nån skogsdunge för att se om han kan något mer än att skriva massa små inlägg. Jag skulle slå och slå tills jag blev trött och han skulle stå kvar ändå. Sen skulle jag gå hem men skavsår på nävarna och Johan med ett blåmärke på magen...

Sen skulle jag säga att jag var jude och klubba ned Troberg med en sjuarmad ljusstake för att han börjar förneka mig rätten att existera.

/Ceram, ska egentligen bara ut och grilla i solen...
 

Krille

Super Moderator
Joined
7 Feb 2000
Messages
29,539
Location
Mölndal, Sverige
"Sedan skulle jag väl... tja, jag och Krille kan väl stå och nördslappa varandra tills vi blir utmattade och faller ihop av trötthet."

Skulle det bli enfajt mellan oss så skulle det vara en sån där "publiken röstar fram dreamteam". Själva fajten tror jag skulle gå till som i den där Långben-filmen om boxningens historia: två franska adelsmän står och smiskar varandra i ansiktet med ena handsken. Eller möjligen som Monty Pythons fisksmättardans. En hejjans tid skulle det ta. Förmodligen skulle det sluta med att vi snackade en massa teori om en fisks smättighetskoefficient och inverkan på huruvida domare behövs eller inte i en fisksmättarfajt, och vi skulle säkerligen dra upp hundratals fiskdueller samt en och annan iguanaduell, innan vi spårade ut och började dra in iguanans roll i konsten för att avgöra validiteten på våra respektive argument.

Sen skulle jag vilja gå en match i gryningen mot Daniel Schenström. Det första som skulle hända är att solen går upp, och då skulle han börja ryka och väsa. Då skulle jag sätta mig på honom och tvinga honom att titta på hela Babylon 5.

Storuggla skulle vara kul att gå en match mot. Domaren skulle presentera honom med något ägigt tillnamn, och då skulle jag bryta ihop tillräckligt länge för att han skulle kunna gå till anfall med en stor balja chokladpudding. Jag skulle kontra med ett tungt vägande sakligt argument: jag skulle sätta mig på honom. Det är en bra kontring så jag använder den igen. Sen skulle han kittla mig med en dammvippa tills jag ramlade av, och sno alla mina rollspel, varpå jag skulle bryta ihop snyftande och Storuggla vinna på knock.

Jag skulle aldrig våga gå en match mot w176 däremot. Jag fick vara demonstrationsobjekt för en aikido-uppvisning en gång, och jag har aldrig haft så ont i hela mitt liv. Jag skulle bara sluta som en dubbelknut.

Herr Nils skulle vinna på walk-over. Eller så skulle jag fuska genom att låna en kompis hagelbrakare. Det är inte ofta som man ärligt kan säga att man respekterar en fiendes förmåga genom att tvingas fuska, men om det är något fall där det skulle hända så skulle det vara där.

CJS skulle jag vilja gå en match mot. Vi skulle förmodligen kasta regelböcker på varandra, och CJS skulle vinna för han har fler regelböcker.
 

Pendragon

Swashbuckler
Joined
5 Aug 2000
Messages
3,030
Location
Malmö, SKÅNE
Tillägg:

Theo Bergkvist måste jag av principskäl gå en rond mot.
Helst rusar jag fram och nitar honom med gamla Gigant-boxen med stridsvrålet: "Smaka på ditt kulturarv, hallick!"

Sen får jag stryk eftersom DoD6-böckerna är större, tyngre och hårdinbundna.

Marco är nog den sista jag hade velat slåss mot. Han verkar lite för stor och farlig och ger inte lika självklara creds som Vulf och Herr Nils. Å andra sidan verkar många anse att han har nollkoll på vanlig strid, men jag tar nog det säkra före det osäkra och fegar ur.

/Joel
 
Joined
18 Apr 2002
Messages
957
Location
Dalaupprorets centrum och bostadsorten för Troberg
Tja först skulle jag spöa upp Vitulv lite han är ju trotts allt den kaxigaste forumiten här! Han behöver lite dalmas smisk!
Öh och eftersom han är den kaxigaste och mest pubertala av alla här så respekterar jag ju också honom mest! Då han antagligen ligger på samma nivå eller strax under mig! :gremsmile:
Go vitulv!

Sen skulle jag ge mig på Gröntuva, och antagligen förlora pga hans massiva kroppshydda! Usch tänk att bli buttslammad av honom!
 

Big Marco

Läskig
Joined
20 May 2000
Messages
6,925
Location
Sandukar
Re: Tillägg:

Vi kan kramas i stället. Jag ger stora kramar. ,-)

Nå, vem... Rosen kanske, eller Seter... Eller Nightowl... Hmmm, så många, så käcka, så mycket att knäcka...

Fan, nu fick Vultponkens Risingsaktiverade inlägg om nördslapping mig att tänka på först Schnappi, das kleine krokodil, men det följdes av videon till True Fatih med New Order, där skumma snubbar i skumma kläder ger varandra örfilar i takt hela tiden. Fan vad skumt.

Jag behöver ett fettrus.
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,631
Blåtira

Å, vad jag skulle spöa dig, Vulf! Shit- först skulle jag smågarva så att du och publiken tror att jag är en sån där laidback snubbe som kan rycka på axlarna åt ett sånt här "skojsigt" boxparty. Lite rallarsving, liksom.

Sedan när du har slappnat av skulle jag bra tokrusa som en jävla galning och kasta mig på dig!

Och sen innan du skulle ge mig tokdäng skulle jag försöka få alla att tro att jag bara skojade- ni vet, jag bara rycker på axlarna åt det där skojsiga, ju! Ni vet, det skulle bli så här:
"Åme, sluta nu, det var ju bara på AJJSOMIHELV... Sluta nu Vulf! Jag menar allAJJJ! Lägg av nu! Nu! Jag bara AJJJ!..."

Resten som jag skulle vilja (kunna) spöa, hårt. Alla är nämligen lite för ägiga (fan vilket töntigt wrnu-ord!) för sitt eget bästa:
Yassilus
Walium (det blir en lååång fajt, skåningen! :gremgrin:)
Herr Nils
Muggas
Rising
Krille
Arvidos
Mekanurg

Såna jag skulle vilja (kunna)spöa, men samtidigt tycka lite synd om och alltså ta det lite försiktigt med:
Johan K (Jag ska banka in lite skrivregler i ditt skäggiga flin! :gremwink:)
Eksem
Storuggla
DODSwe4
Seter
Organ (Vi tar av oss glasögonen först va? Jaså inte?! Ehh...Och du vill inte fika?!...)
Ento
Nightowl

Följande skulle jag bara hoppa på bakifrån, utan att ta nån notis om att de kanske inte är "med på det":
Dante
Caligula
Bombu
Snow

plus alla wrnuiter jag inte kommer ihåg just nu.
---
Slutligen skulle jag dricka öl med alla. Vil ni ha motivering kan ni ju fråga... :gremwink:
/Basenanji
 

Quadrante

Grisbonde
Joined
14 Mar 2003
Messages
4,228
Location
Skellefteå,öjebyn,umeå
se: Forum Beatnik Club

Jag skulle nog hyra in någon att slåss i mitt ställe.
Alternativt att de fångar in denne någon och binder den,
sen så torterar jag med att läsa beatnickpoesi tills personen svimmar.

Vem? Kan jag väl inte avslöja, hur ska jag då få ett övertag ?
 
Top