Nekromanti Forumöl Stockholm 19 augusti på BA SoFo

Übereil

Swashbuckler
Joined
10 Jun 2010
Messages
1,877
Location
Örebro
Re: Forumöl Stockholm 19 augusti

Jag kommer, för er som vill träffa folk ni inte vanligtvis träffar. :gremsmile: För er som vill undvika sånt så kan jag meddela att jag tar rätt lite plats så ni behöver inte märka mig...

Übereil
 

Lukas

Smutsig hippie
Joined
25 Jan 2010
Messages
3,615
Location
Huddinge
som nybliven 18åring så ser jag framemot att äntligen kunna vara med på forum ölar.

Jag kommer.
 
G

Guest

Guest
Jag kommer, jag ser, jag segrar. Typ.
Dyker i alla fall upp en sväng och är dryg.
 

Übereil

Swashbuckler
Joined
10 Jun 2010
Messages
1,877
Location
Örebro
IOM att du inte verkar ha sett Björns fråga i chatten så finns det risk att åldersgränsen är högre än 18. Har mailat Bishops för att klargöra vad den är (står inte på deras hemsida...).

Hoppas du kommer in i alla fall. :gremsmile:

Übereil
 

Möller

Hubert Hortlax
Joined
28 Sep 2008
Messages
3,202
Übereil said:
IOM att du inte verkar ha sett Björns fråga i chatten så finns det risk att åldersgränsen är högre än 18. Har mailat Bishops för att klargöra vad den är (står inte på deras hemsida...).
Jag var då där förra året, och då var jag 19.

Nå, jag dyker upp.
 

Lukas

Smutsig hippie
Joined
25 Jan 2010
Messages
3,615
Location
Huddinge
Übereil said:
IOM att du inte verkar ha sett Björns fråga i chatten så finns det risk att åldersgränsen är högre än 18. Har mailat Bishops för att klargöra vad den är (står inte på deras hemsida...).


Übereil
tack för att di skickar ett mail, men jag tror inte de har någon annan åldergräns än 18.
jag har en 18årig vän som har varit där utan problem.
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,310
Bishop Arms, har oftast åldersgräns fram mot 20:00 - 21:00 på kvällen innan dess brukar det inte vara ett bekymmer. Samt så är det sällan svårt att få dem att gå med på att ta in någon som är 18+ om man är ett större sällskap.
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,867
Location
Stockholm
Vicotnik said:
Bishop Arms, har oftast åldersgräns fram mot 20:00 - 21:00 på kvällen innan dess brukar det inte vara ett bekymmer. Samt så är det sällan svårt att få dem att gå med på att ta in någon som är 18+ om man är ett större sällskap.
En av mina nittonåriga söner gjorde oss sällskap förra veckan, så de är inte så kinkiga.
 

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Joined
24 Nov 2000
Messages
12,466
Location
Stockholm
Vän av ordning said:
En av mina nittonåriga söner gjorde oss sällskap förra veckan, så de är inte så kinkiga.
Jo men så är dina söner två och en halv meter långa också.

:gremsmile:

/M
 

Lukas

Smutsig hippie
Joined
25 Jan 2010
Messages
3,615
Location
Huddinge
Vicotnik said:
Bishop Arms, har oftast åldersgräns fram mot 20:00 - 21:00 på kvällen innan dess brukar det inte vara ett bekymmer. Samt så är det sällan svårt att få dem att gå med på att ta in någon som är 18+ om man är ett större sällskap.
är det bara jag som tycker att det är konstigt om de har åldergräns men inte skriver det på sin hemsida?

jag menar Bishops arm i Lindköping har skrivit att de har det på sin sida, så hur svårt kan det vara?
 

Sapient

Swashbuckler
Joined
26 Mar 2011
Messages
2,492
Location
Stockholm
Det är bra att det ser ut att bli ett gäng.

Trots att jag tjatade för den 19:e ser det ut som jag inte kan komma. (Jag tjatade ju förvisso mest för att jag inte kunde den 12:e - heller, visar det sig nu.)

Men det blir väl fler tillfällen...
 

anth

Vetefan
Joined
24 Feb 2003
Messages
10,271
Location
Fjollträsk
Just nu har jag en fördjävlig hosta, men det kan hända att jag orkar ut och hostar lite på er alla.
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,310
anth said:
Just nu har jag en fördjävlig hosta, men det kan hända att jag orkar ut och hostar lite på er alla.
Ta en sup så blir det bättre och hjälper inte det så har du i alla fall roligare :gremtongue:
 

anth

Vetefan
Joined
24 Feb 2003
Messages
10,271
Location
Fjollträsk
Vicotnik said:
anth said:
Just nu har jag en fördjävlig hosta, men det kan hända att jag orkar ut och hostar lite på er alla.
Ta en sup så blir det bättre och hjälper inte det så har du i alla fall roligare :gremtongue:
Går redan på etylmorfinhydroklorid enligt doktorns order, tror inte jag ska ha något starkare. :gremsmile:
 
Top