Ni som INTE spelat Vinterskogen, LÄS INTE!
Inte riktigt ett citat, men ändå...
Hos skogvaktarna betonar jag noga att de verkar positivt och vänligt inställda och förmodligen vet en masa om skogen.. efter att de svarat avvikande på frågpr om vintern och deras dotter, drämmer Gustav, alias Torgrim sin yxa i bordet och ser till att de lbir utkastade. Väl ute kollar de först ladan, och sen visthusboden., då jag säger att Visthusboden är låst med ettkraftigt lås och en tjock dörr, blir han galen och hugger sönder dörren. efter ett tag komemr ha igenom, för att finna ett tomt visthus... snacka om blåst nolla. de (läs: skogvaktarna) räddar senare gruppen från vargar, utan att veta vilka de är. de säger: vi ksulle lämnat er åt vargarna och sen sticker de.de missar typ hälften av all info de behöver för att klara äventyret.. de förolämpar alla och allt går åt skogen.. de försöker inte luska ut saker utan frågar rakt på sak och då blir alla galna eller förolämpade..poch jag sa att VÅLD var den sämsta lösningen på äventyret, och att de skulle använda sina detektivförmågor och fuingurera ut saker... emn ack nej, inte de inte....... En blir så arg!
Jag vet att jag har rätt!