Mogger
Hipsteranka
Ja, alltså, det är ju grunden i hela min livsåskådning att alltid vara nyfiken och förutsättningslöst ta mig an typ allt som kommer i min väg. På ett personligt plan vet jag att det är rätt väg för mig och jag vet att det berikar mitt liv. Jag skulle inte kunna leva på något annat sätt.Tror det här är 100% där hårda förväntningar skär sig för mig — för utan dem blir det ju öppnare vad för underhållning som kan erbjudas.
Överlag ganska nyfiken på idén att “pitcha” saker till sin spelgrupp som flera nämner i tråden, men som kanske inte har enbart med förväntningar att göra. Hade jag aldrig pallat själv — den som har en ball grej de vill spelleda, DO IT. Skulle det njaas och mjaas om det spelar jag brädspel istället.![]()
Men samtidifgt vet jag att det är rätt få människor som faktiskt lever såhär. Jag har på gott och ont blivit varse att vissa blir oerhört stressade av att ta sig an utmaningar med ett nyfiket zen-lugn.
Så jag är helt med dig här. Jag mår bra när saker är oförutsägbara. Men så funkar inte alla.
Tror ändå att det är viktigt att ha med sig att vi upplever saker på olika sätt. Och många gånger är det jag som måste anpassa mig