WRNU Förväntade driftstörningar närmsta dagarna

Samma här när jag postade nyss.

Edit : Även felmeddelande på denna post men fick inget när jag gjorde denna edit iaf.

Har ni testat att starta om er och sen försöka posta ett inlägg igen? :D

Edit: Inget fel nu heller. Är det ett konsekvent mönster att vissa användare alltid får felet och vissa av oss aldrig får felet? Testa att logga ut och in igen?

Jag fick av någon anledning heller inte en automatisk watch i en tråd jag postade i.

Det verkar som att senaste XenForo har lite buggar 🤪 Inte tillräckligt för att jag ska vilja backa till en backup jag tog innan uppgraderingen för några timmar sedan.

Om vi kan hitta mönster i saker och reproducera buggar går det att göra buggrapporter. Tills vidare ser jag till att hålla koll på deras bug tracker och release notes, och försöker uppgradera i takt med att nya releaser kommer.

Rapportera gärna vilka webbläsare och OS ni har.

Postat och jag har inte fått några felmeddelanden. Sitter just nu på windowsburken som jag sällan använder. Webbläsare: Firefox .

Kör med Chrome / Windows 11.

Fick meddelande att någon postat i denna tråden efter mitt sista inlägg här. Det fick jag inte innan ikväll.

Skrev 2 inlägg tidigare där jag fick felmeddelande och inget meddelande när fler skrev i samma tråd efter mig. Sista inlägget var en reply i denna tråd och då fick jag inget felmeddelande.

Edit : Inget felmeddelande på detta inlägg heller :)

Postade nyss ett inlägg och fick ett felmeddelande om "Ooops! We ran into som problem", jag rycker på axlarna och trycker på "post reply igen" och det går igenom men med dublettpost. Jag skriver ett till nästan med en gång och det går igenom utan felmeddelande. Skriver ett nytt svar och får felmeddelande, postar om och får dubblett.

macOS, Safari – senaste av båda.

Edit: Ingen dubblett eller felmeddelande på det här svaret.

Tack för ditt stora arbete Björjn.

Firefox på Lubuntu här... ska se om jag får fel.

EDIT: inget fel att posta. Jag hade nog varit inloggad sedan dagar eller veckor i den här webläsaren.

Surfar med vanliga datorn som jag alltid postar här: Mac + Firefox. Fick felmeddelande. Även när jag postade detta inlägg.

Jag hade felmeddelanden i början, men inte sedan igår…

Jag har inte fått felmeddelanden sen det första knaset, men verkar inte få notifikationer varken för trådar som tidigare hade bevakning eller för trådar jag skrivit i sen uppdateringen (som denna)

Edit: nu fick jag felmeddelandet när jag postade det här. Safari iOS.

Back