WRNU Förväntade driftstörningar närmsta dagarna

Samma här när jag postade nyss.

Edit : Även felmeddelande på denna post men fick inget när jag gjorde denna edit iaf.

Har ni testat att starta om er och sen försöka posta ett inlägg igen? :D

Edit: Inget fel nu heller. Är det ett konsekvent mönster att vissa användare alltid får felet och vissa av oss aldrig får felet? Testa att logga ut och in igen?

Jag fick av någon anledning heller inte en automatisk watch i en tråd jag postade i.

Det verkar som att senaste XenForo har lite buggar 🤪 Inte tillräckligt för att jag ska vilja backa till en backup jag tog innan uppgraderingen för några timmar sedan.

Om vi kan hitta mönster i saker och reproducera buggar går det att göra buggrapporter. Tills vidare ser jag till att hålla koll på deras bug tracker och release notes, och försöker uppgradera i takt med att nya releaser kommer.

Rapportera gärna vilka webbläsare och OS ni har.

Postat och jag har inte fått några felmeddelanden. Sitter just nu på windowsburken som jag sällan använder. Webbläsare: Firefox .

Kör med Chrome / Windows 11.

Fick meddelande att någon postat i denna tråden efter mitt sista inlägg här. Det fick jag inte innan ikväll.

Skrev 2 inlägg tidigare där jag fick felmeddelande och inget meddelande när fler skrev i samma tråd efter mig. Sista inlägget var en reply i denna tråd och då fick jag inget felmeddelande.

Edit : Inget felmeddelande på detta inlägg heller :)

Back