Sömniga Isaac
Sömnig i konstanter
Jag är sömnig och heter Isaac. Så förklaringen är lika sömnig som namnet.
Åh, Rhox! Nu blev ju ditt namn helt plötsligt för mig bland det coolaste namnet på forumet.En rhox är en korsning mellan en noshörning (RHinoceros), ett trOll och en oXe.
View attachment 32387
En Antrhox är ovanstående, fast med storleken av en myra.
En Anthrox är en fjortonårig kille som stavade fel på ovanstående första gången han kom på sitt nick, för han är lite dum i huvet.
Jag är ju team Loxodon, så vet inte hur jag ska känna.En rhox är en korsning mellan en noshörning (RHinoceros), ett trOll och en oXe.
View attachment 32387
En Antrhox är ovanstående, fast med storleken av en myra.
En Anthrox är en fjortonårig kille som stavade fel på ovanstående första gången han kom på sitt nick, för han är lite dum i huvet.
ElefjantJag är ju team Loxodon, så vet inte hur jag ska känna.

Jag som tänkt att det handlar om att du avgudar USA:s 45e president!Så God45 är en karaktär i gamla Hunter the Reckoning spelet från White Wolf. Han är signatur karaktär för gruppen som blivit absolut galna av att bli monsterjägare.
Det roliga med Hunter the Reckoning är att många av jägarna hänger på ett internet forum som är magiskt skyddat från att hittas av andra än de utvalda jägarna, och screen shots från det forumet är sidor i boken. Så där hänger God45 och är en absolut galning som har rätt 50% av tiden och resten av tiden hävdar att sömn är en konspiration för att förtrycka mänskligheten och att man mår great av att bara sova 2 timmar per natt!
Och det kändes passande eftersom jag också är en galning på ett forum![]()
Jag som tänkt att det handlar om att du avgudar USA:s 45e president!
Givet din produktivitet så sover du väl inte mer än två timmar själv?Så God45 är en karaktär i gamla Hunter the Reckoning spelet från White Wolf. Han är signatur karaktär för gruppen som blivit absolut galna av att bli monsterjägare.
Det roliga med Hunter the Reckoning är att många av jägarna hänger på ett internet forum som är magiskt skyddat från att hittas av andra än de utvalda jägarna, och screen shots från det forumet är sidor i boken. Så där hänger God45 och är en absolut galning som har rätt 50% av tiden och resten av tiden hävdar att sömn är en konspiration för att förtrycka mänskligheten och att man mår great av att bara sova 2 timmar per natt!
Och det kändes passande eftersom jag också är en galning på ett forum

Särdeles olyckliga siffror du hittade där//Spoof88
Givet din produktivitet så sover du väl inte mer än två timmar själv?
Du får vara förberedd på min nästa tråd: "Förklara din profilbild"!