Nekromanti Förbeställ Svavelvinter - få Trakorienkartan nu!

Joined
31 May 2007
Messages
402
Location
Stockholm
I dag startar förbeställningarna av rollspelet Svavelvinter av Fria Ligan. De första 100 som förbeställer får den fantastiska Trakorienkartan i A1-format hemskickad till brevlådan redan nu - utan extra kostnad!
Missa inte denna chans att lägga vantarna på klenoden redan före jul.

Läs mer här!
 

Fiktionslek

Suldokar's Wake Whitehack Oktoberlandet
Joined
23 Aug 2006
Messages
1,422
Fantastiskt kul!

Förhandsbeställt, så klart!

Allt gott och lycka till med lanseringen!

Hälsar

Christian
 
G

Guest

Guest
JA, KAPTEN!

(Får göra det ikväll efter jobbet... kommer bli skapligt less om hundra personer redan förbeställt då)
 

Krellh

Warrior
Joined
16 May 2000
Messages
363
Location
Tollered, Västra Götaland
Förvisso är pengarna i stort sett slut efter ett idogt julklappsshoppande, men nu är Svavelvinter beställt och betalt. Vissa saker gör det faktiskt värt att dra på sig skulder till maffian :gremwink:
 

Mogger

Hipsteranka
Joined
12 Nov 2001
Messages
17,000
Location
Ereb Altor
Yay! Flera decennier från nu kommer historikerna att tala om före och efter Svavelvinterrollspelet! :gremsmile:

Frågan är var man ska sätta upp en karta i A1 någonstans...? :gremsmile:
 

Botulf

Rage Paladin
Joined
25 Dec 2008
Messages
1,209
Va!? Nu!? Nä!? Argh! Men men men jag kommer ju inte ha råd :gremfrown: . Och det ser ju awesome ut! Beslutsångest... :gremeek:
 

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Joined
19 May 2000
Messages
7,894
Location
Nordnordost
Spelbordet, ovanpå vilket man lägger kartan, ovanpå vilken man lägger en glasskiva. Rollpersonsporträtt, välarbetade handouts och annat pynt tar också plats under glaset.

Det hade absolut varit bättre utan loggan, eller med en anpassad version. Många fantasykartor får enorma blaffor med loggor på sig som bryter känslan, men här var det hyffsat diskret gjort.
 

revault_UBBT

Veteran
Joined
1 Aug 2007
Messages
16
Vet inte om jag någonsin kommer att få möjlighet att spela det men klart att jag ska ha ett exemplar av spelet. Att lukta på, bläddra i och drömma mig bort i en ocean av nostalgi... :gremsmile:
 

johoohno

Warrior
Joined
5 Sep 2004
Messages
389
Location
Nykvarn
Beställt var det här! Tror nästan jag skjuter upp omläsningen av Svavelvinter till vårkanten och för att följa upp det med första läsningen av Slaktare små lagom till mars.


Undrar just om det skulle gå att få till ett speltillfälle med andra entusiaster härifrån när spelet väl kommer ut?
 
Joined
31 May 2007
Messages
402
Location
Stockholm
Fantastiskt kul med så många beställningar och glada tillrop! Vi bockar ödmjukt och hoppas att ni kommer att gilla spelet lika mycket som vi gör. :gremsmile:
 

Arfert

Facit
Joined
9 Sep 2004
Messages
15,729
Location
Stockholm
Det kanske har besvarats någon annanstans, men kommer ni sälja kartan senare också? När boken finns i butik?
 
Top