Nekromanti Förbeställ Svavelvinter - få Trakorienkartan nu!

I dag startar förbeställningarna av rollspelet Svavelvinter av Fria Ligan. De första 100 som förbeställer får den fantastiska Trakorienkartan i A1-format hemskickad till brevlådan redan nu - utan extra kostnad!
Missa inte denna chans att lägga vantarna på klenoden redan före jul.

Läs mer här!

Fantastiskt kul!

Förhandsbeställt, så klart!

Allt gott och lycka till med lanseringen!

Hälsar

Christian

JA, KAPTEN!

(Får göra det ikväll efter jobbet... kommer bli skapligt less om hundra personer redan förbeställt då)

Förvisso är pengarna i stort sett slut efter ett idogt julklappsshoppande, men nu är Svavelvinter beställt och betalt. Vissa saker gör det faktiskt värt att dra på sig skulder till maffian :gremwink:

Yay! Flera decennier från nu kommer historikerna att tala om före och efter Svavelvinterrollspelet! :gremsmile:

Frågan är var man ska sätta upp en karta i A1 någonstans...? :gremsmile:

Va!? Nu!? Nä!? Argh! Men men men jag kommer ju inte ha råd :gremfrown: . Och det ser ju awesome ut! Beslutsångest... :gremeek:

Spelbordet, ovanpå vilket man lägger kartan, ovanpå vilken man lägger en glasskiva. Rollpersonsporträtt, välarbetade handouts och annat pynt tar också plats under glaset.

Det hade absolut varit bättre utan loggan, eller med en anpassad version. Många fantasykartor får enorma blaffor med loggor på sig som bryter känslan, men här var det hyffsat diskret gjort.

Vet inte om jag någonsin kommer att få möjlighet att spela det men klart att jag ska ha ett exemplar av spelet. Att lukta på, bläddra i och drömma mig bort i en ocean av nostalgi... :gremsmile:

Beställt var det här! Tror nästan jag skjuter upp omläsningen av Svavelvinter till vårkanten och för att följa upp det med första läsningen av Slaktare små lagom till mars.

Undrar just om det skulle gå att få till ett speltillfälle med andra entusiaster härifrån när spelet väl kommer ut?

Det kanske har besvarats någon annanstans, men kommer ni sälja kartan senare också? När boken finns i butik?

Back