Få folk att läsa ens grejer

Har du testat att ta betalt? Då kanske folk förmodar att det är bättre grejer och blir mer intresserade...
Ja, jag håller med. Min bror gjorde konventstidningen Löken och den var gratis. Det brukade sluta med att Löken låg överallt på golvet på konventen så han bestämde sig för att ta en krona för dom och helt plötsligt värderades dom annorlunda och tidningarna behölls.

Dra iväg åtminstone en Pay what you want. Ge spelet lite värde.

Buddistiska kvinnor i medelåldern från Uralbergen som hejar på Hammarby klarar inte av att spelleda mina coola kampanjer!

Efter att ha läst kampanjen Fröken riddaren och Djävulen så förstår jag det verkligen! Det är skandal!

Det finns åtskilliga försvårande omständigheter som jag ser det:
  • En intrig som bygger på Kristna föreställningar om djävulen och de sju dödssynderna.
  • Riddarromantik av ett västeuropeiskt snitt. Och dessutom med djävulsdyrkande kvinnliga riddare.
  • Inga sportreferenser över huvudtaget utan en bakgrundshistoria som kretsar runt maktbegär och djävulens lockelser.
  • Beskriver ungdomliga nycker och förälskelser.
Dessutom är materialet så omfattande att en medelålders person som är upptagen med att heja på Hammarby kan svårligen avsluta kampanjen före pensionering.

Back