Nekromanti [Evenemang] DanCon XV

chrull

Stockholm Kartell
Joined
17 May 2000
Messages
8,418
Jag kommer.
Eventuellt har jag med mig något äventyr att spelleda.
 

ÅkeZorkh

Problematisk fiskhandlare från Bretagne
Joined
16 Dec 2018
Messages
485
Jag är intresserad :)

Vet inte vad STOCKHOLM KARTELL innebär, men räcker det med att bo i Stockholm så är jag prio 2. Annars prio 4.
 

erikt

Hero
Joined
21 Feb 2014
Messages
1,179
Här blinkar man till, och så är inte bara inbjudan uppe utan anmälningslistan redan full.
Nåja, det kanske blir en plats ledig.

Jag skulle gärna vilja komma. Prio 5.
 

Anchorman

Swashbuckler
Joined
28 Apr 2012
Messages
1,815
Yes! Prio 4 (var på mini dancon dock för massa år sedan, upp till dig)
 

Mask

Veteran
Joined
29 Jan 2019
Messages
1
Oddsen är väl rätt goda att jag är i Stockholm i år, så jag trillar gärna in om det skulle bli plats.
 

Gabrielle de Bourg

Gör nördiga grejer
Joined
5 Feb 2018
Messages
1,304
Jag kommer supermegagärna! Redan skrivit ner i kalendern! Och härliga hedersgäster du har också! Prio 1.
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,864
Location
Stockholm
Wow! 44 anmälda efter drygt en dag. Roligt att se så stort intresse för mitt lilla hemmakonvent.

Det kanske är dags att se sig om efter större lokaler (dvs. jag köper ett nytt hus eller försöker hitta ändamålsenliga lokaler att låna).

Fast nä, en stor del i nöjet att ordna DanCon ligger i den minimala ansträngning det kräver från min sida.
 

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
11,920
Location
Ludvika
Dante;n307217 said:
Wow! 44 anmälda efter drygt en dag. Roligt att se så stort intresse för mitt lilla hemmakonvent.

Det kanske är dags att se sig om efter större lokaler (dvs. jag köper ett nytt hus eller försöker hitta ändamålsenliga lokaler att låna).

Fast nä, en stor del i nöjet att ordna DanCon ligger i den minimala ansträngning det kräver från min sida.
Oh boy. Låter som att det kanske finns risk att detta blir första året (vad jag minns i alla fall), som kanske inte alla kommer att få komma =(

Vilket är synd, men det är sjukt kul att så många vill träffas! Dancon är hur mysigt som helst!
 

Gabrielle de Bourg

Gör nördiga grejer
Joined
5 Feb 2018
Messages
1,304
Vad gäller arra funderar jag på att ta med lite Kutulu-äventyr att spelleda, troligtvis lite försmak på GothCon-äventyret "Terror på 200 meter", eller något av de andra jag sitter och ruvar på!
 

Lukas

Smutsig hippie
Joined
25 Jan 2010
Messages
3,612
Location
Huddinge
Får man någon form av bättre prioritering om man lovar att arra något?
För om det är vad som krävs för att jag ska säkerställa en plats så är jag beredd att göra det.
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,864
Location
Stockholm
Lukas;n307267 said:
Får man någon form av bättre prioritering om man lovar att arra något?
För om det är vad som krävs för att jag ska säkerställa en plats så är jag beredd att göra det.
Njaäej.

Prioriteringssystemet says 'no'.

Däremot funderar jag på att köra någon sorts lottning så att fem reserver kan få komma.

Tidigare år har jag låtit alla reserver få dyka upp – men då har det rört sig om ca fem personer. Nu är det helt enkelt för många för att alla ska få plats i mitt lilla hus.

(Och jag börjar omvärdera beslutet att göra STOCKHOLM KARTELL till en egen priokategori. De där dårfinkarna har redan petat ner åtskilliga anmälda till reservplats.)
 

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
4,971
Location
Linköping
Jag tycker det är uppenbart att du ska köpa ett större hus.
Som finansiering kan du ju börja ta betalt för att komma in på DanCon. ;)
 
Top