Nekromanti [Evenemang] DanCon XIV

Ackerfors

Alas, your rapids!
Joined
21 Jan 2001
Messages
7,415
Ja, tack till alla inblandade och särskilt till Dante i egenskap av general! Jag tror jag kom fram till att det var tio år sedan senast jag var med (det var en himla massa minis överallt) så det var verkligen på tiden. Roligt att träffa alla och jag hoppas vi ses igen nästa år. :)
 

Liten

Veteran
Joined
6 Jul 2017
Messages
26
Sist på bollen att tacka för fint spellederi och provomgång av AW. Efter en supermysig dag blev det ett riktigt kul avslut. Min första konventserfarenhet kunde knappast ha blivit bättre. Tack!
 

Simon

Swashbuckler
Joined
10 Oct 2000
Messages
2,602
Location
Malmö/Stockholm
Nässe;n276929 said:
Roligt att höra, tack :) Hade väldigt kul själv!

Quasimondo- hade varit väldigt kul att köra fler sessioner med samma gäng och rollpersoner och få se vad som skulle hända. Men jag bor inte i Stockholm så det funkar tyvärr inte.

Ja, jag hade lätt kunnat fortsätta rakt av med det här! :)
 

Bifur

Veteran
Joined
28 Dec 2015
Messages
5,214
Simon;n277241 said:
Ja, jag hade lätt kunnat fortsätta rakt av med det här! :)
Tja, det vore ju faktiskt inte omöjligt, om än utan Nässe. Jag provar gärna om du vill ta taktpinnen ;)
 

Gabrielle de Bourg

Gör nördiga grejer
Joined
5 Feb 2018
Messages
1,280
Väldigt sen på bollen, men tackar för ett ypperligt fint konvent och det var en ära att få besöka och spelleda lite Varselklotet! Min enda sorg var att jag inte kunde stanna längre!
 

VildKatt

Warrior
Joined
17 Dec 2004
Messages
366
Location
Växjö, Snåland
Det KAN vara som så att jag bokade tågbiljetter till Stockholm den 22 februari för att kunna medverka på ett event...

...innan arrangörerna insåg att de skrivit fel datum och här sitter jag med ej återbetalningsbara tågbiljetter. Så skulle ni råka tidiglägga årets konvent så gråter jag inte blod!

(Okej, sanningen var att jag mindes att det var vinter sist och hade bara en tanke om att jag kanske skulle kunna ha flyt nog till att kunna kombinera det hela, men ack och ve! ???? )
 

Khan

Kondottiär
Joined
23 Apr 2014
Messages
4,256
För en ung och oinvigd - blir det DanCon i år? Och när, var, hur?
 

Jocke

Bäst i rollspel
Joined
19 May 2000
Messages
4,021
Location
Sthlm
Khan;n305662 said:
För en ung och oinvigd - blir det DanCon i år? Och när, var, hur?
Om Dante inte har flyttat lär det bli på samma plats och snarlik tid. Eller så gör han något GALET i år?
 

Bifur

Veteran
Joined
28 Dec 2015
Messages
5,214
Alltid första lördagen i mars enligt areangörens tidigare utsaga. Men man kan ju hoppas att han ändrar det eftersom jag lyckats planera en resa då ????.
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,855
Location
Stockholm
Nja. Alltid lördag vecka 9. Vilket ibland är första lördagen i mars.
 
Top