Mogger
Hipsteranka
Precis när jag tagit steget att lämna den världen så drar ni in mig igen. Nåväl. Kommer den korrelera något till Fria Ligans världsbild, drakkejsare och dimmiga dalar och dylikt?

Precis när jag tagit steget att lämna den världen så drar ni in mig igen. Nåväl. Kommer den korrelera något till Fria Ligans världsbild, drakkejsare och dimmiga dalar och dylikt?
Och en antar jag att ni kör allt genom ett Granströmskt stil- och språkfilter, burleskt, pikareskt, och mustigt med massor av påskägg?
Nej, det blir säkert små bitar av det, men språket är lite "torrare" i EA. Påskägg kan vi dock utlova!
Kul!
Är det en box eller en tjockis-bok?
Vad roligt. Jag är konstigt nog ganska ljummen till ereb Altor men pepp på den vision som fanns i Kopparhavets Hjältar. Tror det var medelhavs fokuset som fick mig på fall. Roligt att det får en fortsättning.
Kommer ni behålla KH-kartan?
Låter bra. Jag tycker ni ska ändra så lite som möjligt från KH, tex inte göra Trakorien till öar igen etc.KH-kartan är ju inzoomad på just Kopparhavet. Till Ereb Altor planerar att vi zooma ut, och inspireras av både klassiska Ereb Altor och Kopparhavets hjältar vad gäller kartmaterialet.
Man kommer känna igen det gamla Ereb Altor mycket tydligare, samtidigt som det finns kontinuitet till KH, särskilt för de som redan spelar kampanjer på Kopparhavet.
Låter bra. Jag tycker ni ska ändra så lite som möjligt från KH, tex inte göra Trakorien till öar igen etc.