Re: Eon översättning [OT]
Något du *vet* inte kommer att hända...
Spelar det någon roll egentligen? Jag har faktiskt en massa annat att göra också. Bli frisk tex, skaffa ett bättre jobb osv. Därmed inte sagt att jag uppskattar rollspel, men jag uppskattar INTE de personernas sällskap längre heller.
Jag har tyst get f*n i att säga vad jag vill, spelat allting som alla andra velat spela, väntat från kl 14:00 till 20:00 på att nått skall hända, 6 timmar liksom! Sedan sitta vaken till 03-04:00 på morgonen! Har försökt att få igång folk, get förslag som alla kunde acceptera, blivit väckt mitt i natten när jag skall till jobbet, tagit partier, blivit blåst på pengar, accepterat att Silver har blivit en toffel och förmodligen fått någonting som slått fel i huvudet på honom.
Värst av allt det är att jag förlorat en vän egentligen, på grund av att han inte kan visa lite flexibilitet och låta alla ha roligt.
Men det är min åsikt, jag vill liksom inte ha att göra med honom längre.
Därav; "Jag kommer inte att spela med er förräns ni spelar Eon igen"
Jag vill liksom ha kul när jag spelar. Mina tankar flyger all h-vetes väg när ni plockar fram WoWRPG/Star Wars und su veiter (Jaja, jag kan inte skriva tyska men jag vet vad det heter... ish)
Iaf, dom kan fara och flyga, det är du och jag som har lite vett och sans i skallen. Dom får ha sin åsikt och jag min, och dom tycker om min åsikt som jag tycker om deras, därav min aggresivitet, jag saknar den gamla goda tiden då vi HADE roligt, då man inte var tvungen att bränna 200 spänn på Red Bull och cigg för att hålla sig vaken en kväll liksom :/
Nej, jag vill ha Eon och ha skoj. Det är liksom därför jag spelar rollspel. Jag är inte bra på det, jag är enformig och jag är trög som en snigel med sirap i lederna.
Tråkigt kan jag ha hemma utan sällskap... och definitivt utan folks gnäll och gräl till höger och vänster, dessutom verkar Silver LEVA för rollspel, det gör inte jag, jag klarar mig.
Däremot undrar jag varför DU fortfarande spelar med dom, dom jävlas juh sönder med dig, det är INTE den god-hjärtade råhet som tog udden av förolämpningar längre, f*n hela hopen HATAR varandra känns det som, utan vissa par av personer. Jag vill inte sitta i ett rum där hatet ligger över stämningen som ett tjockt täcke!
Jaja, färdig-'snyftat'... Jag gjorde vad jag kunde; Been there, done that, got the T-shirt to prove it.
(Fasen nu lär väl jag bli avstängd
)