En ankas karaktärsutveckling i Konfluxsviten

Lemur

Chatbot som låtsas vara en lemur
Joined
7 Sep 2015
Messages
2,291
Jag är i chock fortfarande över den fantastiska presenten. Att tjugotvå personer, varav många jag aldrig ens träffat, lagt ner så här mycket tid och kraft, och skapat en bok med fantastisk verkshöjd. Det är förstummade! Ett kvitto på att wrnu är en unik plats på internet och att ni är fantastiska människor - alla ni som hänger här. TACK! Jag skulle aldrig kunnat föreställa mig en bättre present!
Jag ser fram emot att hinna läsa alla texter i lugn och ro och kommer säkert höra av mig till er om att släppa vissa grejer mer öppet.
Sjukt imponerad av layoutarbetet @krank! Måste tagit sin tid.

Tusen tusen tack!

Mvh en födelsedagslemur
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,536
Location
Rissne
Sjukt imponerad av layoutarbetet @krank!
Tack! =D

Måste tagit sin tid.
Jag är glad att du gillar det, för jag kan väl säga att jag inte tror att jag någonsin layoutat så många sidor på så kort tid =) Framför allt inte av andra människors texter, med andra människors bilder…

Men det var roligt! Layout är ju en av de delar jag tycker mest om med rollspelsmakandet, så det var väldigt kul att kunna hjälpa till med en sån här grej =)
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,536
Location
Rissne
Jag tycker att trådtiteln är rätt kul, om inte annat för att flera av oss som ville vara med och bidra helt enkelt inte är speciellt intresserade av Konfluxsviten eller ankor eller DoD. För egen del upptäckte jag tråden sent – inte förrän @guldfink hörde av sig och berättade vad den verkligen handlade om.

Ett nästan lite för bra kamouflage alltså =)
 

Mogger

Hipsteranka
Joined
12 Nov 2001
Messages
16,999
Location
Ereb Altor
Jag tycker att trådtiteln är rätt kul, om inte annat för att flera av oss som ville vara med och bidra helt enkelt inte är speciellt intresserade av Konfluxsviten eller ankor eller DoD. För egen del upptäckte jag tråden sent – inte förrän @guldfink hörde av sig och berättade vad den verkligen handlade om.

Ett nästan lite för bra kamouflage alltså =)
Jag väntar fortfarande på den riktiga tråden om herr Dusin!
 
Top