Varulv Dune: ökenplaneten - Runda 4

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,565
Location
Oktoberlandet
Sidd. Efter Impetigo är det bara du och/eller Yem som kan vara ulvar. Fjodor mördar en av er. I nästa runda röstar vi ut den andra. Det spelar ingen roll om Fjodor mördar en bybo, om ni båda är bybor eller om ni båda är ulvar. Byn har vunnit.
Förrädaren tandar en bybo före.
Kolla med SL🫣
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,370
Alltså. Förrädaren, d.v.s. Impetigo, kommer dö nu i samband med att Basse dör. Det blir inga fler tänder.
 

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,565
Location
Oktoberlandet
Alltså. Förrädaren, d.v.s. Impetigo, kommer dö nu i samband med att Basse dör. Det blir inga fler tänder.
En sak jag lärt mig är att det inte går att lita på att Impetigo verkligen är Förrädaren som du påstår👹 Röd visst det har @Waterhouse som är bevisat grön visat oss.
Vore bäst om @fjodorsenuba hugger @Yem_86 👍 så är vi klara med det här spektaklet för den här gången.
Mig blir ni inte av med i första taget😇
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,370
Enda scenariot där Impetigo inte är Förrädaren är om både jag och Basse är ulvar och ingen av er andra har counter-claimat Husets Familj av någon anledning (samt att Hägerstrands chiffer-smulor i R1 bara är en slump).

Men men, vi får väl vänta till imorgon på efterfesten med DJ Brynolf då.
 

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,565
Location
Oktoberlandet
Vad känns bäst egentligen?
Har du vunnit fullt ut helt 100% om du är med på den vinnande fraktionens sida?
Eller är det lite bättre att också vara kvar i spel tom sista rundan?
Kan det tom vara så att bara en har kämpat väl efter sina förutsättningar så duger det gott så eller om det har lyckats med nån genialisk plan som på ett smart sätt påverkat spelet till ens favör?
För vissa kan jag tänka mig att det räcker med att bara palla vara med och övervinna stressen att vara jagat villebråd eller med flaggan i topp röstas ut.
Hur räknar vi det här med vinst egentligen?
 

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,565
Location
Oktoberlandet
Enda scenariot där Impetigo inte är Förrädaren är om både jag och Basse är ulvar och ingen av er andra har counter-claimat Husets Familj av någon anledning (samt att Hägerstrands chiffer-smulor i R1 bara är en slump).

Men men, vi får väl vänta till imorgon på efterfesten med DJ Brynolf då.
Dock gissar jag att du inte räknat med @BiobunkerVII ?
 

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,235
STOPP!

Nästa runda förbereds. Var god dröj.
För Shai-hulud!
 
Top