Nekromanti duktig eller inte?

Nightowl

Champion
Joined
17 May 2000
Messages
8,341
Location
Avliden, Tristerbotten
LOL!!! [ANT]

Jag hade sett Stålfemman förut, men...

(Jag skulle rådigga en crossover mellan HONOM och någon av dina andra hjältar, för övrigt. :gremwink:)

Erik, lekte superhjälte som barn. Huga.
 

Rosen

Myrmidon
Joined
9 Jun 2000
Messages
5,813
Location
Jakobsberg (Järfälla; 08-trakten)
Re: nahaha!

Men är inte stålfemman lite väl kraftigt byggd för att gå i femte klass?

Vanans makt... fast det var lustigt att du skulle nämna just det. (-:
Det var relativt sällan han blev ritad på det där viset, med riktiga konturer och så - de allra flesta serier jag som liten parvel gjorde med honom var tecknade så här:



Fast när jag tänker på det så uppfattade jag nog honom som (relativt) kraftig; jag är rätt säker på att jag gick i fyran när jag hittade på honom, så femmorna var stora barn för mig.

--
Åke
 

Rosen

Myrmidon
Joined
9 Jun 2000
Messages
5,813
Location
Jakobsberg (Järfälla; 08-trakten)
Re: LOL!!! [ANT]

(Jag skulle rådigga en crossover mellan HONOM och någon av dina andra hjältar, för övrigt.)

"Vem är den där lillungen med manteln?"
"Lillunge?!?" *SMOCK*
...fast han kan faktiskt skymtas på en bild i Sverox #22, tillsammans med diverse andra gamla filurer.

Erik, lekte superhjälte som barn. Huga

Du ensam-lajvade, med andra ord.

--
Åke
 

Nightowl

Champion
Joined
17 May 2000
Messages
8,341
Location
Avliden, Tristerbotten
Ensamlajv [OT]

Nästan alla mina ensam-lekar var roll-lekar, precis som alla mina lekar med andra barn värda namnet. (Vi gjorde ALLVARLIGA saker också, som att bygga kojor.)

Fast superhjälte lekte jag även i grupp.

Erik, aka Raketpojken. Jag har träningsoverallen jag använde som trikåer kvar i en låda på landet, tror jag.
 

walium

Ganska töntig, faktiskt
Joined
8 Apr 2001
Messages
8,460
Location
Linköping
Hehehe!!

Det märks att det är en ung kille som ligger bakom serien. Särskilt när man läser att han absolut inte vill krama tjejer även om han kan tänka sig att rädda dem. :gremsmile:
 
Top