Nekromanti DoD

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Joined
24 Nov 2000
Messages
12,472
Location
Stockholm
Hur många...

...smileysar du än hakar på ett sånt inlägg är det fortfarande väldigt otrevligt, jag man skulle kunna säga "snäsigt" skrivet.

Det är ok att du tycker om EDD, men det är INTE ok att du snackar skit om folk och påstår att de inte är läskunniga bara för att du inte gillar DoD6.

Skärpning, tack.

Magnus
Moderator

Inspirera. Engagera. Överraska.
www.houdini.se
 

Riddaren

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,944
Location
Vintergatan, Universum
Skärpning

Alla kan inte tycke likadant, då skulle världen vara väldigt tråkig.

Men jag förstår dock alla gamla rävar som är besvikna över DoD 6, men bara för det behöver man inte hacka på alla som gillar DoD 6.

Jag blev också lite besviken första gången jag hade DoD 6 i mina händer, det var ju inte DoD längre. Skillnaderna mellan de senaste utgåvorna är stora, men ligger ändå inte så långt ifrån DoD från 82 som ju är det verkliga DoD om man skall hårddra det.

Men bortsätt från namnet har spelet sin charm och är ganska underhållande, om man bara kan undvika jämförelsen DoD 91 vs DoD 6 eller EDD vs DoD 6.

Riddaren


Det enda sättet att vinna en diskussion är att undvika den.
Dale Carnegie
 

tusse-san

Veteran
Joined
10 Sep 2000
Messages
92
Location
Stockholm
Re: *SNARK*

"varför skulle man inte diskutera dod6 här detta är ju dod forumet så om inte du vill diskutera dod6 så behöver inte du göra det men dod6 är den bästa versionen av dod"


Hmmmmmm, tyckte att det också var lite otrevligt, har man den där attityden får man väl skylla sig själv, eller?

Visst, man har rätt till en egen åsikt, det var just en åsikt jag hade, och trollet.
Om ni säger att jag gick för hårt ut säger jag att trollet gick för hårt ut.
/images/icons/mad.gif

Om inte det bästa som finns, det bästa jag har spelat, Drakar och Demoner expert!

/Tusse-san
 
Top