Nekromanti DnD reprints

Hans E Magnusson said:
www.wizards.com/DnD/Product.aspx?x=dnd/products/dndacc/45390000

Nu kommer odd74 och supplementen. 150 dollars som hittat sen lär väl frakten gå på miljarder.

45390000_pic.jpg

Det går nu förhandsbeställa på Amazon för det trevligare priset 104 utrikiska slantar.

Beställd.

Bara 8 dollar i frakt känns väldigt generöst, jag misstänker att de inte vet vad det är de skall leverera.

Rob said:
Beställd.

Bara 8 dollar i frakt känns väldigt generöst, jag misstänker att de inte vet vad det är de skall leverera.

Åtta dollar i frakt från amazon? De senaste sakerna jag beställt från amazon i USA har kommit med MSI, vilka visat sig billiga men vansinnigt ojämna. De skickar dessutom allt via Belgien. Den största fördröjningen sker dock i USA där MSI ägnar upp till til dagar med att mest glo på ditt paket...

Storuggla, hamstern Grilljanne lever än

Rob said:
Beställd.

Jag beställde också ett ex. Dock är Amazons pre-ordersystem inte helt pålitligt - jag vet flera som inte har fått grejer de har förhandsbokat via Amazon. Jag förhandsbokade först AD&D-reprintsen via Amazon, men när de aldrig verkade få in dem så avbokade jag och beställde dem i stället från Noble Knight. Nu är detta en produkt som jag inte känner att jag måste ha, så om Amazon fuckar upp så kan jag leva med det.

Hmm jag känner att den här produkten känns mer intressant än Ad&d utgåvorna (som jag iofs har köpt inkl Unearthed Arcana) för mig troligtvis pga att det går bra att få tag i prinip oanvända Ad&d utgåvor medans Od&d är otroligt dyrt även för väldigt slitna utgåvor som man sedan drar sig för att överhuvudtaget hantera.

Rob said:
Hmm jag känner att den här produkten känns mer intressant än Ad&d utgåvorna (som jag iofs har köpt inkl Unearthed Arcana) för mig troligtvis pga att det går bra att få tag i prinip oanvända Ad&d utgåvor medans Od&d är otroligt dyrt även för väldigt slitna utgåvor som man sedan drar sig för att överhuvudtaget hantera.
Där har du en poäng. AD&D-reprintsen var på intet sätt nödvändiga för mig heller (eftersom jag har två ex av vardera AD&D-grundbok), men skillnaden för mig är att det är mycket troligare att jag kommer att spela AD&D än OD&D, så OD&D-boxen skaffar jag bara av kuriosaskäl. Jag har spelat AD&D 1E några gånger de senaste åren (dock inte efter att jag skaffade reprintsen), medan jag aldrig har spelat och inte heller tror att jag någonsin kommer att spela OD&D i sin ursprungliga form.

Back