Nekromanti DnD reprints

Rob_UBBT

Warrior
Joined
25 Jun 2012
Messages
219
Location
Stockholm
Beställd.

Bara 8 dollar i frakt känns väldigt generöst, jag misstänker att de inte vet vad det är de skall leverera.
 

Storuggla

Champion
Joined
8 Dec 2001
Messages
9,546
Location
Stockholm
Rob said:
Beställd.

Bara 8 dollar i frakt känns väldigt generöst, jag misstänker att de inte vet vad det är de skall leverera.
Åtta dollar i frakt från amazon? De senaste sakerna jag beställt från amazon i USA har kommit med MSI, vilka visat sig billiga men vansinnigt ojämna. De skickar dessutom allt via Belgien. Den största fördröjningen sker dock i USA där MSI ägnar upp till til dagar med att mest glo på ditt paket...


Storuggla, hamstern Grilljanne lever än
 

Hunk

Hero
Joined
3 Aug 2001
Messages
1,419
Rob said:
Beställd.

Bara 8 dollar i frakt känns väldigt generöst, jag misstänker att de inte vet vad det är de skall leverera.
Jag beställde också ett ex. Dock är Amazons pre-ordersystem inte helt pålitligt - jag vet flera som inte har fått grejer de har förhandsbokat via Amazon. Jag förhandsbokade först AD&D-reprintsen via Amazon, men när de aldrig verkade få in dem så avbokade jag och beställde dem i stället från Noble Knight. Nu är detta en produkt som jag inte känner att jag måste ha, så om Amazon fuckar upp så kan jag leva med det.
 

Rob_UBBT

Warrior
Joined
25 Jun 2012
Messages
219
Location
Stockholm
Hmm jag känner att den här produkten känns mer intressant än Ad&d utgåvorna (som jag iofs har köpt inkl Unearthed Arcana) för mig troligtvis pga att det går bra att få tag i prinip oanvända Ad&d utgåvor medans Od&d är otroligt dyrt även för väldigt slitna utgåvor som man sedan drar sig för att överhuvudtaget hantera.
 

Hunk

Hero
Joined
3 Aug 2001
Messages
1,419
Rob said:
Hmm jag känner att den här produkten känns mer intressant än Ad&d utgåvorna (som jag iofs har köpt inkl Unearthed Arcana) för mig troligtvis pga att det går bra att få tag i prinip oanvända Ad&d utgåvor medans Od&d är otroligt dyrt även för väldigt slitna utgåvor som man sedan drar sig för att överhuvudtaget hantera.
Där har du en poäng. AD&D-reprintsen var på intet sätt nödvändiga för mig heller (eftersom jag har två ex av vardera AD&D-grundbok), men skillnaden för mig är att det är mycket troligare att jag kommer att spela AD&D än OD&D, så OD&D-boxen skaffar jag bara av kuriosaskäl. Jag har spelat AD&D 1E några gånger de senaste åren (dock inte efter att jag skaffade reprintsen), medan jag aldrig har spelat och inte heller tror att jag någonsin kommer att spela OD&D i sin ursprungliga form.
 
Top