Nekromanti Djur i Trudvang

Runde Rolf

Swordsman
Joined
9 Feb 2001
Messages
483
Location
Stockholm, Sverige
Tips: Träfftabell

Det skulle vara kul ifall du gjorde en träfftabell för fyrfota djur eftersom det fattas i regelboken(om jag inte missat den/images/icons/blush.gif). Jag har ju iof klarat mig utan det hittils eftersom jag har använt den vanliga träfftabellen och då gjort om ben till bakben och armar till framben osv men för min slöhets skull skulle det vara kul.

Ps. Skulle du vilja lägga upp faunan på min sida som du gjorde med floran, det skulle vara en ära.

<A HREF="http://www.spelaroll.net/svultnasvinet" target="_new">http://www.spelaroll.net/svultnasvinet</A> runderolf@hotmail.com
 

Hasse

Hero
Joined
13 Jan 2001
Messages
1,684
Location
Göteborg
Re: fabler då?

"min poäng: hmm. har nog ingen egentligen. förutom att just skräcktabellsmodifikationen borde vara viktig."

Skräcktabellsmodifikationen har jag glömt/images/icons/blush.gif tack för att du påminnde mig om den, de kan ju vara vettigt för vissa djur första gången RP möter dem.

Hasse

So you think you can tell heaven from hell, blue skies from pain.
Pink Floyd
 

Hasse

Hero
Joined
13 Jan 2001
Messages
1,684
Location
Göteborg
Re: Tips: Träfftabell

"Det skulle vara kul ifall du gjorde en träfftabell för fyrfota djur eftersom det fattas i regelboken"

Ingen dum idé, skall försöka få med den oxå.

"Ps. Skulle du vilja lägga upp faunan på min sida som du gjorde med floran, det skulle vara en ära."

Det gör jag gärna, har tänkt att lägga upp det på samma ställen som förra gången så vida det inte är någon som inte vill eller att Riotmind inte skulle ge mig tillåtelse. Dock har jag bara precis börjat med arbetet så det kommer ta sin tid innan jag är klar.

Hasse

So you think you can tell heaven from hell, blue skies from pain.
Pink Floyd
 

Organ

Out of time, out of mind
Joined
6 Jun 2001
Messages
5,510
Location
En mälarö
En eller annan orm kanske...? T.ex. huggorm och kopparorm (ja, jag vet att det är en ödla, men va fan), plus kanske nån egenhändigt påhittad för att göra det hela lite roligare.

/Anders
 
Top