Nekromanti ditt favorit spel detta året!

Joined
25 Jun 2000
Messages
1,243
Location
Stockholm,Svearike, Tellus, Vintergatan
Hmmm har helt ärligt ingen koll när olika spel släppts, så är inte alldeles säker på att dessa spel är från 2007. Jag antar också att vi snackar dataspel här, så jag håller mig till det.

Europa universalis 3 var rätt grymt, även om det finns bättre Paradox-spel. Försök att överleva och bygga ett imperium som valfri nation i världen under en tidsperiod på flera hundra år^^

World in Conflict var riktigt häftigt. Kul historia, levande karaktärer och kul strategi.

Och sist, men definitivt inte minst så var Orange box jeffla coolt. Episod 1 & 2 gjorde att jag gick från att tycka att HL2 var rätt tråkigt historiemässigt till att jag knappt kan vänta på att få reda på fortsättningen :gremgrin: Portal var också väldigt coolt, men tyvärr så blev slutet lite förstört eftersom jag mer eller mindre listat ut hur det skulle sluta p.g.a. allt man läst och hört från nätet.
 

Mekanurg

I'd rather be different than indifferent.
Joined
17 May 2000
Messages
7,911
Location
Port Kad, The Rim
Re: Endless Ocean

Döttrarna fick nyligen en Wii i present och har med stor entusiasm spelat bowling och tennis. Det där låter som något de skulle kunna vara roade av. Tips om var man hittar den?
 

Krille

Super Moderator
Joined
7 Feb 2000
Messages
29,539
Location
Mölndal, Sverige
Re: Endless Ocean

Jag skaffade min från amazon.co.uk. Den finns inte i lager hos dem, utan hos deras anslutna säljare (klicka på See all buying options). Jag vill minnas att det var säljaren "cddixie" som jag valde, för att han specificerade att det var PAL-versionen. Det vore ju snopet om jag fick en amerikansk version som jag inte kunde spela.
 
Top