Nekromanti Disney köper Star Wars

anth

Vetefan
Joined
24 Feb 2003
Messages
10,271
Location
Fjollträsk
Zorbeltuss said:
gillar jag inte att Disney arbetar sig upp mot en megacorp, det finns mycket mer sympatiska företag som jag hellre sett som maktagalna megacorps.
Är inte ett sympatiskt maktgalet megacorp en oxymoron? :gremshocked:
 

Stormflare

Veteran
Joined
8 May 2009
Messages
87
Hittade detta på nätet idag, kanske är gammalt som gatan, men jag blev så sjukt sugen på att se filmerna igen när jag läste igenom resonemanget. (Edit:ser nu att bloggposten är ett år gammalt... hur f-n har jag missat detta? Ledsen om det har snackats om detta tidigare)

The Star Wars saga suggested viewing order

TLDR:
Se filmerna i ordningen IV,V,II,III,VI.Ta länken för en bra förklaring till varför.
 

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Joined
24 Nov 2000
Messages
12,469
Location
Stockholm
Stormflare said:
(Edit:ser nu att bloggposten är ett år gammalt... hur f-n har jag missat detta? Ledsen om det har snackats om detta tidigare)
Vaffan? Tack tack tack för den länken! Satan vad sugen jag blev på att se SW-sagan i Machete Order nu!

/M
 

Zorbeltuss

Hero
Joined
7 Nov 2012
Messages
1,105
Är inte ett sympatiskt maktgalet megacorp en oxymoron? shocked
Jo men inte "mer sympatiskt maktgalet megacorp", det är skillnad på att stjäla godis från småbarn och göra godis av småbarn för att uttrycka det bildligt, jag tvivlar på att de flesta företag skulle undvika båda som pesten.

/Zorbeltuss
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,607
Location
Rissne
Magnus Seter said:
Vaffan? Tack tack tack för den länken! Satan vad sugen jag blev på att se SW-sagan i Machete Order nu!

/M
Jag också =)
 
Top