Nekromanti Diplomacy Online!

Xyas

Swashbuckler
Joined
22 Aug 2009
Messages
3,199
Location
Malmö
Vimes said:
Kan vi klubba tredygns deadlines?

Jag kan starta när som helst, onsdag verkar vara budet för tillfället, och det funkar fint för mig.
Har registrerar mig på sidan.
Onsdag låter fint. Är möjligen borta till torsdag kväll då, men det spelar mindre roll om vi har en 3-dagars-deadline.
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,378
Härliga tider!

Vi startar på onsdag, 3-dygnsdeadlines, jag lägger upp ett lösenordsskyddat spel och PMar alla med lösenord.
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,378
Bra jobbat, jag heter "Vimes" ( :gremshocked: )'

Jag lägger upp ett spel imorgon och postar id-numret här.
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,378
SPELET ÄR UPPE

Okej, 3-dagars deadlines, standradregler, slumpmässigt vilket land man blir och allt.

Det är lösenordsskyddat, och startar inte förrens imorgon. Spelets ID är 29483.

Jag skickar lösenord till alla imorgon bitti typ.

GL HF, må slugaste psykopat vinna!
 

Xyas

Swashbuckler
Joined
22 Aug 2009
Messages
3,199
Location
Malmö
Re: SPELET ÄR UPPE

Har ett konto som xyas där med. Starta gärna spelet tidigt så jag hinner joina innan jag lämnar stan och utan internet till torsdag kväll (jaja, drygt att starta så men det är inget att göra åt)
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,378
Re: SPELET ÄR UPPE

Eftersom jag har en sambo som stundom mjölkar kor kan jag nog få upp mitt arsle i gryningen. Ergo, jag kommer skicka ut lösenord jävligt tidigt imorrn.
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,378
anth said:
Finns det någon möjlighet att lurka utan att behöva skaffa konto?
Jag tror faktiskt att du kan kolla på den aktuella kartan utan att vara reggad. Spelets ID är 29483.

Men jag funderade faktiskt på att uppdatera den här tråden (ev. skapa en tråd i Övriga spel eller så) efter varje runda med aktuell karta.
 

Hellzon

Långsamma Vargen
Joined
22 Jan 2002
Messages
2,452
Location
Köping
Jag tror faktiskt att du kan kolla på den aktuella kartan utan att vara reggad. Spelets ID är 29483.
Det verkar ju iofs som att man måste vänta på att spelet börjar. Jag lyckades iallafall inte komma in och se brädet innan start.
 

Björn den gode

Swashbuckler
Joined
5 Jun 2001
Messages
3,313
Location
Göteborg
Å andra sidan så ser nog kartan ut ungefär som den brukar göra innan spelet börjar, så det gör inte så mycket :gremsmile:

Nä men felmeddelandet "No active games" tyder ju kanske på att man kommer kunna se det när det blivit active, förhoppningsvis i vart fall, jag är nyfiken.
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,378
Om ni inte redan noterat det har jag skickat lösenord till er.
 

Lukas

Smutsig hippie
Joined
25 Jan 2010
Messages
3,614
Location
Huddinge
Nu vill jag att sista spelaren skall komma så att vi kan komma igång.
 

Nabu

Warrior
Joined
8 Jan 2009
Messages
354
Location
Umeå
Det är jag, har haft två tentor idag, och så en kväll på O'Conners. Nu blir det tuta av.
 
Top