Lukas said:Barcaii said:Nu måste visst alla konfirmera att de ska vara med...Ännu mer väntan.
japp tror inte det blir något i kväll
Sorry. Har varit utan internet sedan igår morse (som jag skrev tidigare) och visste inte att man behövde bekräfta.
Lukas said:Barcaii said:Nu måste visst alla konfirmera att de ska vara med...Ännu mer väntan.
japp tror inte det blir något i kväll
</div></div>Feuflux said:<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Code:</div><div class="ubbcode-body ubbcode-pre" ><pre>
Stormakt Spelare WRNU-namn
RUSSIA maxraven Max Raven
</pre>

Jag spelar gärna igen. Dock med personer som kan försäkra att det faktiskt kommer spela och vara hyfsat aktiva.
BDGs förslag på konventsregler lät intressant, f.ö. och det är jag villig att prova.
Feuflux said:PS. Det sades ju innan att det här spelet skulle skapa ovänner på forumet (med alliansbrytningar och allt), och det gjorde det ju, fast inte på det sätt ni tänkte er. Istället är ni sura på att Nabu smet... DS.

Nu hade jag för få smileys.xyas said:Men hallå, man kan inte bli sur på någon för att de bryter allianser i diplomacy, det är lixom det spelet går ut på.