Nekromanti Diablo III

Poseur

Swashbuckler
Joined
16 Jan 2007
Messages
2,233
Location
Falun
Nu är det i stort sett bara fem dagar kvar tills Diablo III släpps. Vilka här kommer spela? Vad ska ni spela först?
Vilka kan tänkas vara intresserade utav lite Co-op ?

Själv tänker jag spela en Wizard först!
Och en minut över tolv tänker jag sitta och försöka logga in trots att det med största sannolikhet är lönlöst. Men jag tänker göra det ändå :heart:


/Poseur har tillräckligt med kaffe :kaffe:
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,310
Jag kommer spela det, dock så kommer jag nog inte hinna köra så mycket av det då jag åker till linköping och lincon den 16:e.

Jag funderar på att antingen köra en Wizard eller Monk först.
 

Tyr

Hero
Joined
14 Oct 2000
Messages
1,647
Location
Karlskrona
Jag kommer spela, men jag har redan lovat att spela co-op med andra vid starten. Fast någon gång i framtiden kan jag absolut tänka mig det. Min första karaktär i co-op bli nog barbarian. Min första single player play through blir nog med witch doctor.
 

Laowai

Hero
Joined
29 Sep 2009
Messages
1,164
Location
Stockholm
Jag kommer även jag att vara på lincon så jag får vänta till efter innan jag kan spela.
Jag lär nog lira monk/barb, kanske WD, men den blir nog senare när jag har hittat lite kul gear att börja med.
 

Max Raven

T12-kultist
Joined
20 Oct 2009
Messages
4,335
Location
Malmö
Blir nog inte än på ett tag för mig, för mycket annat att spela och andra saker att göra. Kanske om andra drar in mig. :gremsmile:

... Demon Hunter kanske?
 

johoohno

Warrior
Joined
5 Sep 2004
Messages
389
Location
Nykvarn
Ohh, diablo III, det skulle vara trevligt. Undrar om min bärbara mac fixar det?

2,4 ghz intel core 2 duo
4 gb minne 1067 mhz ddr3
Nvidia geforce 320M 256 mb
Mac os x lion 10.7.3

Nån som vet?
 

johoohno

Warrior
Joined
5 Sep 2004
Messages
389
Location
Nykvarn
Ser mörkt ut för jag antar att

NVIDIA® GeForce® 8600M GT

är vassare än mitt jag nämnde ovan. Och då är väl deras krav minimikrav.
 

RasmusL

Champion
Joined
15 Jan 2012
Messages
9,740
Location
Stockholm
Lira Diablo II med Hell Unleashed HighRes-mod istället. Bra community, sjukt utmanande, bra balans, bra mekanik och allmänt äg. Jag tror inte D3 har en chans innan HU modden till det dyker upp :gremsmile:
 

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Joined
23 Dec 2000
Messages
6,895
Elmrig said:
Lira Diablo II med Hell Unleashed HighRes-mod istället. Bra community, sjukt utmanande, bra balans, bra mekanik och allmänt äg. Jag tror inte D3 har en chans innan HU modden till det dyker upp :gremsmile:
Jag fattar inte sådana här inlägg. Trådstartaren undrar vilka som kommer spela Diablo 3, vilken klass de kommer köra och om de är intresserade av att köra co-op, och du svarar med att folk borde spela ett annat spel istället? Varför gör du det?
 

Recca

Femme Fatale
Joined
22 Jun 2011
Messages
6,383
Location
Linköping
Jag kommer spela monk eller witch doctor tror jag. Kommer vilja spela co-op helst av allt och har ingen annan att spela med så jag är gärna med och spelar med några från wrnu.
 

Poseur

Swashbuckler
Joined
16 Jan 2007
Messages
2,233
Location
Falun
Jag har ett par IRL-personer som jag kommer spela med, men jag spelar gärna med folk härifrån. Jag kommer nog ha gott om tid att spela på alla möjliga olika tider så :gremgrin:





/Poseur
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,370
Eftersom jag är en beroendepersonlighet kommer jag inte spela det... troligtvis.

OM jag mot förmodan skulle glömma bort två förslösade gymnasieterminer med Diablo II så är jag garanterat intresserad av co-op.
 

RasmusL

Champion
Joined
15 Jan 2012
Messages
9,740
Location
Stockholm
Vitulv said:
Elmrig said:
Lira Diablo II med Hell Unleashed HighRes-mod istället. Bra community, sjukt utmanande, bra balans, bra mekanik och allmänt äg. Jag tror inte D3 har en chans innan HU modden till det dyker upp :gremsmile:
Jag fattar inte sådana här inlägg. Trådstartaren undrar vilka som kommer spela Diablo 3, vilken klass de kommer köra och om de är intresserade av att köra co-op, och du svarar med att folk borde spela ett annat spel istället? Varför gör du det?
Reklam för ett bättre spel för de som inte klarar systemkraven, eftersom att de var uppe på diskussion.

Jag håller med om att det var OT, reflekterade inte hela vägen (de här är inte ett "jag ber om ursäkt"). Till alla utom Vitulv, ledsen att jag spädde ut tråden med skitsnack!

För övrigt förstår jag inte sådana här inlägg som du skriver. Om du nu är så bekymrad över att tråden håller sig på rätt spår, varför ställer du då en fråga som öppnar upp för vidare OT-inlägg? Hur tänkte du där? Svara gärna på PM, jag kommer inte att svara dig mer här.
 

Patrick Bateman

Warrior
Joined
25 Oct 2000
Messages
224
Location
Stockholm
Johoohno said:
2,4 ghz intel core 2 duo
4 gb minne 1067 mhz ddr3
Nvidia geforce 320M 256 mb
Mac os x lion 10.7.3
Johoohno said:
Ser mörkt ut för jag antar att

NVIDIA® GeForce® 8600M GT

är vassare än mitt jag nämnde ovan. Och då är väl deras krav minimikrav.
Jag kan inte mer om grafikkort än vad jag läst innantill på nätet. Men enligt den här listan på Notebookcheck är ditt kort bättre än minimikravet. Listan är lång, men lätt att navigera i om man använder browserns sökfunktion.

PS. Den där sidan är en gudagåva när det gäller att jämföra grafikkort till bärbara datorer.
 

oolaa

Veteran
Joined
13 Mar 2005
Messages
85
Location
Uppsala
Jag har också en macbook med geforce 320m. Diablo III puttrar på fint i 30 fps på låga inställningar. Helt klart spelbart. Vet inte om fpsen kommer falla i de maffigaste striderna men hittills har det funktat jättebra för mig.
 
Joined
12 Feb 2004
Messages
834
Location
Umeå
Ni som spelat spelet nu (om ni lyckats ta er in) vad säger ni om det?

Jämfört med D2, hur känns det?
Känns det som att det kommer hålla länge?
Bästa saken med det?
Sämsta saken med det?

/lasergreger - som funderar på att spela det efter han blivit lvl 46 i EverQuest.
 

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Joined
24 Nov 2000
Messages
12,463
Location
Stockholm
Vitulv said:
Varför gör du det?
Hej!

Hobbymoderering är inte okej. Fortsätt inte med det. Rapportera ett problematiskt inlägg till moderatorerna istället för att bidra till ett upptrissat tonläge.

Tack.

/Magnus
 
Top