Nekromanti Diablo II

DODswe4

Hero
Joined
3 Mar 2004
Messages
1,283
Location
Stockholm
Re: Bluäääärghhhhh !

Jodå, det går fint, fast jag hade 1prov idag och två om 2dar, så jag lirar bara lite ikväll

lv 24 (typ är i skolan så det är inte exakt)
jag är i akt 3 på 3-4 Qn
njäe egentligen inte, fast hjälp är väll alltid trevligt ^^
titta över
jag har kul
nej jag heter inte kjell
jag mår bra
 

Gastono

Hero
Joined
14 Oct 2003
Messages
1,532
Location
Göteborg
Re: Bluäääärghhhhh !

Sounds good... :gremsmile:
Om du har lust så kan vi alltid försöka skramla fram ett litet göttröj någon gång mot helgen till...
Jag vill aldrig lova bort några helger men du kan ju höra av dig på random sätt om du är ledig och har lust att lira lite.
Nattetid under helgen brukar ju alltid fungera :gremlaugh:
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Diabloröj den 5/4 ??

Efter att ha misat förra spelningen så är jag ruggiit sugen på att lira igen !!
Vad säger ni om att sammla styrkona imorogn. Dock komemr jkag inte att dyka upp förrens runt 19:30. pga att jag tvättar undr morgondagen åxå.
 

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
4,974
Location
Linköping
Re: Diabloröj den 5/4 ??

All right. Jag rymmer hur som helst 20.30 för då ska jag kolla på Juventus-Arsenal istället. :gremsmile:
 

Gastono

Hero
Joined
14 Oct 2003
Messages
1,532
Location
Göteborg
Re: Diabloröj den 5/4 ??

Usch, varför har jag prov dagen efter det och dagen efter det igen?!
Jag vet ärligt talat inte...
Jag skall försöka dyka upp och vara med och röja lite grann men ha inte för höga förhoppningar.
Visst kan jag nog komma en stund men det blir troligen inget långtidslirande för min del heller.
Pluggar jag ordentligt mycket nu den närmaste tiden så kan jag nog vara med men som sagt... ... ... ... ... hoppas inte på ... ... ... ... för mycket... .... ... ... från min... ... ... sida... .... ... imorgon.

Ledsen för punkterna, dem bara slank med...
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Re: Diabloröj den 5/4 ??

Mmkay !
Gör så ! :gremsmirk:

/ Johan K, som icke är nått fotbollsfan...
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Re: Diabloröj den 5/4 ??

Ok !
Vore kul & smidigt med nån som kunde mjuka upp allt kritter innan jag & Feu börjar att boxas meddem på nära hålll... :gremgrin:
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Re: Diabloröj den 5/4 ??

Yehepp, liten spelrapport då....
Till en början så vart det jag & Feuflyux som tuffade på ganska bra tycker jag. Vi rökde på utan nått sörre missmod fån nån a oss. Vi tog några wp;n utan större problem.
Sedan så kom vår gode gastono in & hjälpte till. Tyvärr så är min data & uppkoppling rätt kass så det blidde en del laggande & döende från min sioda.. Men ändå.
Hursomhelst, vi har nu klarat första questen utan större förluster & skall återigen tassa in på den ohemulskt tråkiga act 2...
 

Gastono

Hero
Joined
14 Oct 2003
Messages
1,532
Location
Göteborg
Re: Diabloröj den 5/4 ??

Korrekturläsning:

Vi tog några wp;n utan större problem.
Wp:s, plural...

Sedan så kom vår gode gastono in & hjälpte till.
Ta bort gode eller byt ut mot onde :gremcool:

Hursomhelst, vi har nu klarat första questen
Första acten, inte questen :gremwink:
Alltså döda vi andariel, inte rensade grottan.

Jag kunde varit mer sadistisk men även mindre.
Dock var jag tvungen att vara lite dryg, även om jag kunde kontrollera mig något.

Nej men nu är det slut på drygheten...
Bra rapport, den får mig att se fram emot nästa lir.

Speaking of that... jag vet inte om jag är ledig nästa onsdag, jag har ledigt nästa vecka så det är möjligt att jag är upptagen med något "ha-ett-liv-aktigt" :gremlaugh:
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Re: Diabloröj den 5/4 ??

Bara bra att du är lite sadistisk Gastono ! Det lär vi behöva mer framöver.... :gremsuck:
Dock så får du vara mer sadistisk mot krittret... :gremwink:

/ Johan K, som tänkte vara ohemulskt osocial ett tag framöver..
 

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
4,974
Location
Linköping
Det gick ju bra

2 stora skillnader mot förra vändan med bara JK och mig.
1) Inga (färre...) samlingar med flera elaka bossar.
2) En spelare med avståndsattack. :gremsmile:
Utan Gastono hade vi fått det mycket svårt i Catacombs när vi stötte på shamanbossarna och deras spawnande fetarmé. Ni vet vad jag pratar om.

Själv är jag gladast över att ha hittat Goldskin. Toppenrustning som maxade all min resistance (eld var redan maxad), dubblade(!) min defence och dessutom hade en snygg färg. :gremgrin:
Andariels prylar var inte lika roliga... fick dock ett par toppenhandskar för en amazon om någon känner en sådan... +2 bowskills. Hur som helst kul att få tag i prylar man inte känner att man vill byta bort så fort som möjligt.

Min hireling dog hur många gånger som helst dock; och det kostar ju ungefär 13k att återuppliva honom... dyr jävel.
 

Gastono

Hero
Joined
14 Oct 2003
Messages
1,532
Location
Göteborg
Re: Det gick ju bra

vi stötte på shamanbossarna och deras spawnande fetarmé. Ni vet vad jag pratar om.

USCH!
Det var otroligt äckligt att bara vara i samma våning som dem där!
Dock så fick dem ju lite stryk till slut... det var bara ovanligt svårt att "tillrättavisa" de här specifika små djävularna!

Själv är jag gladast över att ha hittat Goldskin

Du visade den för mig och den är ASFIUFÖ-bra!
Den var ju grym på alla sätt och vis, snygg var den också som du säger!
Naaaajjjjsss!

Min hireling dog hur många gånger som helst dock; och det kostar ju ungefär 13k att återuppliva honom... dyr jävel.

Använd Kanne som din hierling, han kommer tillbaka självmant bara han får en tp! :gremlaugh:
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Re: Det gick ju bra

Använd Kanne som din hierling, han kommer tillbaka självmant bara han får en tp!
Kude inte säga det dättre själv ! :gremgrin: Gratis är jag åxå ! :gremtongue:

/ Johan K, som är avis på Feuflux rustning !
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Pre-GothCon-röj den 12/4

Bör att få upp lite sug efter spel, svad säger ni om att lira lite på onsdagen den 12/4 ?
Är lite lätt sugen på att lira då & nu med såklart ! Samma tid, samma platt som vanligt ??
 

Gastono

Hero
Joined
14 Oct 2003
Messages
1,532
Location
Göteborg
Re: Pre-GothCon-röj den 12/4

Lite pre-gothcon skulle inte vara så tokigt...
Men... ja, det finns ett men...
Dock skall jag repa med bandet samma dag.
Tider är inte bestämt så det är mycket möjligt att det säger PANG och krockar med D2-röjandet.

Jag får helt enkelt säga: kommer jag så kommer jag... kommer jag inte så kommer jag inte...

Jag skall göra mitt bästa med att övertala bandet att lira på morgonen men man vet aldrig :gremwink:
 

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
4,974
Location
Linköping
Det är okej

Det är tillåtet att ha ett liv även om det stör ut ditt online-liv och retar upp oss andra galningar som bor framför datorn. :gremwink: (Och med "oss" så menar jag "mig" :gremgrin: )

Och samma tid på onsdag låter bra.
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Jag kan bli lite sen...

De ringde ifrån jobbet tidigare idag & undrade ifall jag kunde jobba lite längre, vilket jag tackade ja till. Så jag kan bli en aningens sen till morgondagens spealnde. Dock så lovar jag att jag dyker in så fort jag komemr hem !! :zeppelinare:
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Inget röj för mig imorgon..

Tyvärr så blir det inget grottröj för min del imorogn..
Skall gå bredvid på ett nytt extrajobb imorogon. Så ni får kalra er utan mig... :gremsuck:
 

Gastono

Hero
Joined
14 Oct 2003
Messages
1,532
Location
Göteborg
Re: Inget röj för mig imorgon..

Osäkert om det kan bli något här heller :/
Feu, om du vill spela och har tid och sådär så kan du skicka något meddelande på msn så skall jag se om jag är ledig eller ej.
MYCKET att göra..
 

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
4,974
Location
Linköping
Re: Inget röj för mig imorgon..

Det är lugnt. Jag måste på stan och shoppa och sen måste jag kolla på champions league och sen måste jag fixa ett d12-strip till torsdagen om jag inte lyckas med det idag. :gremsmile:

Men jag petar på dig om nån tid passar (bergis omkring den vanliga tiden).
 
Top