Nekromanti Diablo II

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Re: Åhåhå *censur*

Vad var det för skiva du behöde Frans ??
Om det bar är "grund Diablo" så funderar jag på at åka ner till Malmö nån dag i veckan.
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Veckans svärdsröj ?

Då var det väll allmänt upprop inför morogndagens spelande ?
Villka kommer ?
Jag kommer att var där iaf, runt 19:00.

/ Johan K, som hopppas på att Yyy &/eller Gastono dyker upp åxå ! Är alltid bra att ha nån som kan mjuka upp kritterna inann jag & Feu går låss på dem..
 

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
4,981
Location
Linköping
Behöver vi upprop?

Alltså JK, tycker du inte att vi kan skippa de här uppropen. De som kommer de kommer. :gremsmile: Dessutom hänger alla spelare på #rpgonline rätt ofta.

Jag kommer iaf.
 

Gastono

Hero
Joined
14 Oct 2003
Messages
1,532
Location
Göteborg
Re: Behöver vi upprop?

Klart vi behöver upprop!
Hur skall vi annars snylta till oss XP?! Va?! :gremwink:
Nej men det stämmer, även om upprop kan vara lämpligt i vissa speciallfall.

Hur som helst så kommer jag inte imorgon... skall dricka chai-te med Arvidos, samt spela lite Staden med densamma.
Jag lär inte ens hinna lite i slutet, fikandet börjar för sent :/

Kanske att vi kan trycka in lite röj någon gång lite senare i veckan för nu var det lite för länge sedan jag var med...
De flesta andra dagarna på veckan TROR jag att jag är ledig, men vi vet ju alla hur det går när jag bara _tror_ någonting om att ha tid :gremwink:

Äsch äsch, de flesta brukar ju, som sagt, hänga på #rpgonline så jag kanske försöker ragga upp ett litet gäng där någon gång.
Ni levlar ju ifrån mig :gremwink:
 
G

Guest

Guest
Re: Behöver vi upprop?

Så länge ni skriver vad som händer så är jag glad, vore ju ledsamt om vi inte fick battlereports som gav kontrast till DDM på det här forumet.
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Re: Behöver vi upprop?

Så länge ni skriver vad som händer så är jag glad
Det kan jag därimot fixa, utan problem ! =)
Vore ju synd om del blev ledsamt juh, för det vill man ju inte !
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Battlereport ifrån 24/5

Yehepp.. Liten rapport då.
Det gick väll välldans bra tycker jag. Jag & Feuflux röjde undan Arcanes Sanctuarum(rätstavat ?) utan större problem. det enda var väll att jag klantade mig & "råkade" rusa in i lite väl mycket kritter & dog. Dock var det det enda missen i denna omgång tycker jag.
Ananrs så smiskade vi på gansak mycket tycker jag ! Kändes för en gångs skull välldans bra.
Inför nästa gång så skall vi ner & ta bossen för act 2. Dock så behövs det lite mer förstärkning inför detta. Så all hjälp är välkommen inför detta !!

/ Johan K, som var ute & rastade sin ladderbarbar åxå.. Som åxå behöver lite hjälp... :gremtongue:
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Nya tag efter sommaren ??

Vad trro ni om at dra igång lite allmänt grottröj nu efter somamren ??
Har ju tyvärr varit lite tunnsått när det gäller spelandet ett atg nu.. :gremsuck:

Elelr ska vi ta & ge oss helt & dundra på, på egen hand ?
 

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
4,981
Location
Linköping
Re: Nya tag efter sommaren ??

Ja du... är inte sådär jätteinspirerad just nu. Tror jag fortsätter med taktiken "vänta ikapp Gastono" så länge den funkar. :gremsmile:

Sen får vi se.
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Re: Nya tag efter sommaren ??

Mmkay !
Då får väll jag åxå göra det !! :gremlaugh:

Dock hoppas jag på att vi alla kommer att köra på vid nått tillfälle.
 

Gastono

Hero
Joined
14 Oct 2003
Messages
1,532
Location
Göteborg
Re: Nya tag efter sommaren ??

Tackar tackar fär den du :gremwink:

Nej men nu är det sommar så nu blir det inte mycket datorspelande för min del.
I samma stund som någon frågar "D2?" så ringer det i telefonen och någon undrar om jag vill hänga med och spela fotboll och man måste ju tänka på figuren :gremlaugh:

Efter sommaren så kan det nog bli något men då efter i ordets sanna bemärkelse...
Alltså när skolan börjar :gremlaugh:
Typ sena Augusti alltså...
 

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
4,981
Location
Linköping
En fråga

Är det tre månader som karaktärerna lagras innan Blizzard rensar bort dom som inaktiva? Eller var det 6 månader? Kanske bäst att logga in nån gång under sommaren även om vi inte lirar.
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Re: En fråga

Är inte säker på just när tidsräkningen börjar tills man rensar bort dem, men när det väl händer så har man 60 dagar på sig att använda sin karaktär igen innan den tas bort.
Så man kanske borte fica nått sått när man kommer hem..

/ Johan K, som har en mula med lite godsaker på...
 

Gastono

Hero
Joined
14 Oct 2003
Messages
1,532
Location
Göteborg
Re: En fråga

Det beror på vilken level man är tror jag. Level 15 gubbar försvinner ganska snabbt men 60 klarar sig bättre.
Hade D2 avinstallerat jättelänge och insåg att jag hade en gammal sorc liggande på rätt okej level så jag tror att det har lite med det att göra.
Hur som helst så är det nog klokt att titta in lite någon gång för säkerhetens skull.
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Vad säger vi om detta ??

Hepp !
Vad säger vi om att dra igång denan ciskus igen ?? Ärdet någon mer än jag som är sugen på dt hela ?
Finns det några fler som är sugna, så är ni såkalrt hjärtans gjärna välkommna att lira ! Säg bara till ifall ni behöver hjälp att lira !

/ Johan K
 

Gastono

Hero
Joined
14 Oct 2003
Messages
1,532
Location
Göteborg
Re: Vad säger vi om detta ??

Jo, nu när sommarn är slut så kanske man kan klämma in lite spelande igen.
Jag har dock flera aktiviteter som skall komma igång utan att jag vet under vilka veckodagar de skall pågå.
Jag tror det var onsdagkvällar vi lirade innan och kanske skall vi försöka satsa på det nu under fortsatt lirande.
Jag vet inte, senaste tiden innan sommaren låg jag på latsidan men jag kanske kan komma igång igen :gremsmile:

Vore onekligen kul med lite så kallat "göttröj" :gremlaugh:
 

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
4,981
Location
Linköping
Re: Vad säger vi om detta ??

Nja, jag är inte så jättesugen på att dra igång igen jag. Hellre nåt annat "projekt" då. T.ex. att vi alla skaffar Fantasy Grounds och lirar. :gremsmile: (Eller kanske inte.)
 

Gastono

Hero
Joined
14 Oct 2003
Messages
1,532
Location
Göteborg
Re: Vad säger vi om detta ??

Lätt att vi skaffar Fantasy grounds!
Jag funderade på att göra det med några polare så om vi skall börja är jag lätt på! :gremlaugh:
Det skulle faktiskt vara riktigt coolt att lira lite med ett par välkända rollspel.nu'are :gremlaugh:

Jag kan nog till och med spelleda om mina polare bestämer sig för att dra igång något :gremsmile:
 
G

Guest

Guest
Re: Vad säger vi om detta ??

Jag är helt klart på för det, jag ställer dock inte upp som sl då jag inte har råd att både köpa stora varianten och en pen pad den 25:te...

/Zorbeltuss som tycker att det är en grym spelide.
 
Top