Nekromanti Diablo II

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
4,974
Location
Linköping
Miraculix

Noll koll på druider. Tänkte mest säga att Yassilus lirar nekromantiker medans Lycan var en assassin. Ingen av de båda herrarna (speciellt den sistnämnde som inte ens har tillgång till spelet numer) år dock lika aktiv som vi andra tre galningar. :gremsmile:

Nightowl satsade på minions när han var med oss och spelade druid men det vanligaste från när jag var riktigt aktiv var att druiderna sprang runt i varulvsform (så jag gissar att den är bra (om de inte patchat sönder den, finns spelguider om man orkar leta upp sånt)).
 

DODswe4

Hero
Joined
3 Mar 2004
Messages
1,283
Location
Stockholm
Re: Miraculix

okej, jag tänkte minionsa jag med, fast wearbear ska vara bättre då, föresten frågade ajg faktiskt om atributs inte om skills :gremgrin: :gremwink:
antar att mana är bra, lite strengt, och lite av allt det andra också :gremlaugh:
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Tyvärr så vet jag inte så mycket om druider.. Du får väll helt enkelt testa dig fram & sedan medela oss andra dödliga om dina erfarenheter !!
Dock tycker jag att dt ska bli skoj att du ska lira druid ! Ska bli spännade att se vad den karaktären har att erbjuda !!

Säg till ifall du behöver hjälp att spela ikapp & sådana saker !
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Det är de !!

har för mig att diablo och baal är jobbiga ^^
ja fy för den sure !!
De är faktsikt skitjobbiga, om ´jag ska vara ärlig. Så hojta till här när det är dax. Så ska vi nog ordna det här !
 

Lycan

Hero
Joined
17 May 2000
Messages
1,211
Location
Malmö
Re: Det är de !!

Johan, säg till om du är i Malmö någon gång så hade jag kanske kunnat låna ditt D2? Har fortfarande inte lyckats jaga rätt på mitt ex.

- L
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Re: Det är de !!

Sure !
Det lutar väll åt att jag skall ner där i nästa vecka. Tänkte våldgästa Djäknegatan en sväng. Så vi kansek kan mötas upp där isåfall.
 

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
4,974
Location
Linköping
Keys

Hur var det nu... Lycan du saknade orginalspelet (pga att nån polare lånade det och reste till nedre Mongoliet på livstid) men hade expansionen? Se hur som helst till att du intstallerar Kannes orginalspel med din egna gamla nyckel. Vet folk som haft strul med att de delat på orginalspelet och sedan haft varsin expansion med orginella nycklar där men att det bråkat på battlenet. Just a friendly warning.
 

Lycan

Hero
Joined
17 May 2000
Messages
1,211
Location
Malmö
Re: Keys

Jordanien var det, men, jo, i övrigt stämde din återgivning. Tack för varningen, will do as I'm told.

- L
 

Nightowl

Champion
Joined
17 May 2000
Messages
8,341
Location
Avliden, Tristerbotten
Re: Miraculix

Wereform är oftast bättre när man solar. Minions är bra i en grupp där man har folk som ger bonusar till alla i gruppen, eftersom bonusarnas värde multiplixeras med antalet gruppmedlemmar, och om man solar och riskerar bli nedswampad av motståndare, men annars rular varform fett.

Erik
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Allmänt grottröj 22/3 ??

Vilka är med & jagar ifatt några monster imorgon ??
Jag är klart med iaf dyker i vanlig ordning upp 19:00.
 

DODswe4

Hero
Joined
3 Mar 2004
Messages
1,283
Location
Stockholm
Re: Allmänt grottröj 22/3 ??

har inte lvlat tillräckligt tills imorgon. +att en kompis ska vara här hehe, men lycka till (med vad ni nu gör)
 

Gastono

Hero
Joined
14 Oct 2003
Messages
1,532
Location
Göteborg
Re: Allmänt grottröj 22/3 ??

Jojo... det kan vi nog försöka klämma in efter repandet med bandet.
Har dock fysikprov dagen efter så det blir faktiskt ruskigt tight.
PGA av repet så blir jag mycket möjligen sen och pga fysikprovet blir jag mycket möjligen tvungen att gå ovanligt tidigt :gremfrown:

Men men, jag skall göra mitt bästa!
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Bluäääärghhhhh !

Kan sammanfatta det hela med några få ord: Fy för den sure !!

Alltså, den här omgången kan man sammanfatta med att det var inmellanåt lysande spel ifrån mig & vår gode Feuflux. DOCK så togs dessa ner med att vi dog några gånger för myclket. Det var mycket svårspealt inimellanåt därför att våra kära monster var kalrt grymamre än vad vi var... :gremsuck:
Hursomhellst så lyckades vi ta wp:n ner i jairs lvl 2... Efter mycket om & men...
Nått att tillägga Feu ??

/ Johan K, som var lite frustrerad där ett tag
 

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
4,974
Location
Linköping
Re: Bluäääärghhhhh !

I takt med de patchar som släppt så har ju diablo blivit mindre och mindre singelvänligt. Speciellt patch 1.10 gjorde monstrena mycket elakare. Här kändes det som att 2 meleechars var helt fel. Vi stötte på helt absurt bra bossmonster, och flera samtidigt, och med massa kringmonster! Du fick helt enkelt för mycket stryk av att gå in i full närstrid när ingen distraherade monster runt dig. Min tidigare så lyckosamma "hit n' run" ville inte alls gå vägen när jag blev nedfryst och galna bossmonster plockar 40% av ens liv i ett slag. :gremsmile:

Sen när vi råkade ut för sånt här 3 ggr i rad så var vi lite småirriterade...

We need you guys. Come baaaaack!

(On another note... jag är livrädd för vad som händer när det börjar krylla av monster med physical immunity... :gremgrin: )
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Re: Bluäääärghhhhh !

Mmhmmm !
Vi får ju hoppas på att vi får med oss några som kan lägga lite massiv uppvärmning innan vi bankar loss på dem !! :gremtongue:

Hursomhellst, vi får hoppas på bättre tur nästa gång !
 

Gastono

Hero
Joined
14 Oct 2003
Messages
1,532
Location
Göteborg
Re: Bluäääärghhhhh !

Va gulligt! Ni behöver mig för att överleva :gremsmile:
Nej men Kannesten har så rätt - det är underbart att ha fienderna lite "uppvärmda" när man går på dem.
Kanske en curse eller två på dem och en blessing eller två på sig själv utöver det man själv har.

Men men... jag skall försöka vara med nästa gång det händer saker så ni skall klara er lite bättre :gremsmile:

Dodswe, hur går det för dig?
Level?
Hur långt har du kommit?
Behöver du hjälp?
Skall vi komma och hjälpa dig lite bara för skojs trots att du inte behöver det?
Har du kul?
Heter du Kjell?
Mår du bra?

Jag gick nog lite för långt där men du fattar poängen! :gremlaugh:

Ser fram emot lite mer göttröj inom en inte alltför avlägsen framtid. :gremsmile:
 
Top