Nekromanti Diablo II

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
4,987
Location
Linköping
Re: Suvve!!

Synd bara att vi inte var fler...

Får hoppas det blir fart på resten när de nu ser hur kul vi har. :gremsmile: The more the merrier.

Owlknight och Thornbush sparkar dock rumpa (klen utrustning till trots). Min step-away-from-the-big-monster-fu är lite bättre och därav färre dödsfall. Diggar alla korpar och whatnot som flänger omkring mig men iböand blir det så grötigt att jag blir oklar över vad som är fiender och inte. :gremsmile:

För övrigt är monster med avståndsattacker fegt...
 

Gastono

Hero
Joined
14 Oct 2003
Messages
1,532
Location
Göteborg
Re: Suvve!!

Haha, låter underbart...
Kan verkligen tänka mig er ropa attack till ett gäng fåglar... :gremlaugh:
 

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
4,987
Location
Linköping
Nästa speltillfälle och 1000 frågor

Så Lycan, intresserad av att hoppa in? :gremsmile: Trevligt i så fall.

Vet inte hur vi ska göra med nästa datum riktigt. Yassilus (som väljer att inte skriva här utan snacka med mig utanför forumet) och Johan K (och du själv Lycan) behöver ju levla ikapp oss (level 9) och klara de två första questen. Gastono behöver en ny dator... Vill ni levla på egen hand och sen spelar vi alla ihop eller ska Nightowl och jag hjälpa er speeda igenom de där 2 questen?

Hela grejer var ju att spela ihop även om jag ju inser att det kommer skita sig nonstop då alla aldrig kommer kunna samtidigt (eller är jag för mycket realist-pessimist nu? :gremsmile:). Så här i början klarar man sig förvisso på egen hand...

Ska vi göra onsdagar permanenta som speldag? Ska det till en dag till eller ska vi ha onsdagar + randomDay? Frågar jag för mycket? Läser folk som inte spelar diablo2 den här tråden och tycker att jag suger?
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Re: Nästa speltillfälle och 1000 frågor

Sure, ska ta & rejsa ikapp er till lvl 9. Ska föröska fixa till det nu i helgen. Om det är ok ?!?! Tro att jag kan kalra det att lvla upp själv, det är inga problem.. Blir ju bara mer loot till mig, egoistisk som jag är... :gremgrin: :gremwink:

Hela grejer var ju att spela ihop även om jag ju inser att det kommer skita sig nonstop då alla aldrig kommer kunna samtidigt
Det är väll tyvärr sant att det är som så ja. Dock tror jag på, som du säger längre ner. Att vi bestämmer en dag, du hhar ju nämt ondag så den tar vi tycker jag. Skall vi säga 19:00 eller ?? Visst, vi kan ju även ha randomdagar som vi kan lira på juh ! Kanske bra om vi medelar varandra via msn eller icq till exmpel. Tror det går snababre än via forumet.

Frågar jag för mycket?
Frågar man inget, så får man ju inte veta nått juh !
Så tuta & kör med frågorna !!
 

Gastono

Hero
Joined
14 Oct 2003
Messages
1,532
Location
Göteborg
Re: Nästa speltillfälle och 1000 frågor

Att levla upp till lvl 9 är inga problem (för mig iag) förutsatt att jag fixar grejerna någorlunda snabbt.

I övrigt kan man säga att man får klara max 2 quests per onsdag så gör det inte SÅ mycket om man missar en gång.
Resten av tiden kan man spendera på att levla och döda gamla bossar och annat skojigt...
 

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
4,987
Location
Linköping
Bara du inte levlar ifrån...

för som sagt, tanken är att vi ska spela ihop och du vill man ju ha folk på samma nivå. :gremsmile:

Känns som om vi räknar med onsdagar som fast tid nu.
 

Gastono

Hero
Joined
14 Oct 2003
Messages
1,532
Location
Göteborg
Re: Bara du inte levlar ifrån...

Självklart :gremlaugh:

Onsdagar låter bra, det funkar alltid att klämma in någonting på onsdagar.

/Gastono som skall försöka vara där på onsdag :gremlaugh:
 

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
4,987
Location
Linköping
Förresten... skapa inte ladderkaraktärer!!!

Det här var en viktig grej som ni inte får missa. Förlåt för att jag helt glömt bort det (eller så har jag kommit ihåg det men glömt bort att jag kommit ihåg det). Nightowl och jag spelar med icke-ladder-karaktärer och sådana kan inte spela ihop med ladderkaraktärer. Alltså måste ni andra också spela icke-ladder! Missa inte detta och tvingas skapa en ny karaktär.
 

Gastono

Hero
Joined
14 Oct 2003
Messages
1,532
Location
Göteborg
Re: Förresten... skapa inte ladderkaraktärer!!!

Skall tänka på detta.
Jag har varit med om misstaget förrut :gremlaugh:
 

Lycan

Hero
Joined
17 May 2000
Messages
1,211
Location
Malmö
Re: Förresten... skapa inte ladderkaraktärer!!!

Det där kunde du sagt tidigare. Jag som hittat en massa gems och grejor ;[
 

Ackerfors

Alas, your rapids!
Joined
21 Jan 2001
Messages
7,442
Den bystiga amazonen Natthimmel har nu nått den ärorika (errh...) nivån nio, nedgjort det patetiska motståndet i Ondskehålet, sökt upp och nedgjort den fallna krigarinnan Blodkorpen, rensat både mausoléet och kryptan under kyrkogården där Blodkorpen samlade sina odöda arméer. Dessutom har Natthimmel tagit sig under berget till den mörka skogen där hon, av misstag egentligen, hämtade en viss rulle.
Fortsättning följer...
 

Ackerfors

Alas, your rapids!
Joined
21 Jan 2001
Messages
7,442
Även necromancern Mors Noctiluca har påbörjat sin bana mot de högre nivåerna. Han har inte riktigt bestämts sig för ifall han vill ha sällskap än dock, vill han det så kommer det mest bli förbannelser och benprylar som är hans grej.

(Alltså, det är jag som är velig, inte han :gremtongue: )
 

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
4,987
Location
Linköping
Vi vill ha bystiga amazoner! :D

Eftersom de är så mysiga att titta på... eh, jag menar, eftersom de har en sån underbar personlighet. :gremcrazy:
 

Lycan

Hero
Joined
17 May 2000
Messages
1,211
Location
Malmö
Re: Vi vill ha bystiga amazoner! :D

Vi har en lvl 10 assassin att titta på nu också; inte hardcore, inte ladder, och inte vaförandra slemmiga regler ni klyddat ihop.

När kör vi? ;D

- L
 

Nightowl

Champion
Joined
17 May 2000
Messages
8,341
Location
Avliden, Tristerbotten
Vi sa svinskiten! ;)

När min pojkvän hörde att vi skulle spela Diablo II online frågade han genast (fritt översatt):
-Är ni killar allihop?
-Ja, vad jag vet.
-Då slår jag vad om att alla brudarna redan är tagna...
-Inte assassinen...
-Åh fan!

Men nu fick han alltså rätt! :gremlaugh:

Erik
 

Ackerfors

Alas, your rapids!
Joined
21 Jan 2001
Messages
7,442
Fast...

Amazonen är inte tagen längre. Kom fram till att det är bra mycket bättre med en necro så Mors Noctiluca fixar biffen istället för Natthimmel. Han har fel igen alltså. :gremwink:
 

Nightowl

Champion
Joined
17 May 2000
Messages
8,341
Location
Avliden, Tristerbotten
Sjyrre!

Fast lova att du tar en massa minions så både du och jag har åtti följeslagare på slutet! (Tydligen är necro + druid en mäktig kombo om man har många buffar som påverkar "hela partyt"... fast snacka om laggrisk!)

Erik
 
Top