Nekromanti Diablo II

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Re: Diablo II, Steg II

Det där låter ju som en trevlig grupp !
Jag skulle nog vilja rösta på aatt vi har nån fast tid då vi lirar, trpor det blir enkast så.
När skall vi dra igång med detta ??
 

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
4,987
Location
Linköping
En fast speltid funkar för mig

En fast speltid funkar för mig. Så vilken tid vill folk ha? Tisdagkvällar från klockan 19? Lördagsmorgnar från klockan 12? Både ock?

Paladin är för övrigt en av de klasser jag saknar koll på (huvudanledningen till att jag vill spela en sån) så om nån har några tips så fram med dom. :gremsmile:
 

Gastono

Hero
Joined
14 Oct 2003
Messages
1,532
Location
Göteborg
Re: En fast speltid funkar för mig

Alla prov ligger på ons så lördagsmorrnar är nog bättre än tisdag kvällar för min del :gremlaugh:
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Re: En fast speltid funkar för mig

Tjaa, lördagar bör funka för min del. Dock på anann tid än klockan 13, brukar allt som oftast vara i min spelbutik då & lira lite. Dock så skulle jag föreslå klockan 16:00 istället.. Om det är ok för er.
Sedan så skulle jag mycket väl kunan tänka mig tisdagar åxå.
 

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
4,987
Location
Linköping
Re: En fast speltid funkar för mig

Är det vardagskvällar som ser bäst ut då? Sjuåtretti? Fredagskvällar föredrar jag att ha ledig av strategiska skäl, men de anda fyra funkar lika bra för mig. Gastono har dissat tisdagar så då är det tre kvar.

Det finns förresten ett /friends (/f funkar som kortis vad jag vet) i battlenet så man kan lägga till polarna och se när de är online. Så när ni har konton kan ni ju tala om det här. Jag har kontot feuflux. :gremsmile:

*Fortsätter med de intensive studierna om paladinens skills* :gremwink:
 

Gastono

Hero
Joined
14 Oct 2003
Messages
1,532
Location
Göteborg
Re: En fast speltid funkar för mig

Nej, jag har inte dissat tisdagar, egentligen... :gremlaugh:

Om de passar bäst för er andra så kör vi på det (jag får väl plugga på måndag istället, eller något :gremlaugh:)
 

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
4,987
Location
Linköping
Speltid onsdag 23:e nov. klockan 19.30!!!

Achtung!

Eftersom det stannat av lite här så säger jag en speltid. Så ni får ni se till att vara där. Jag har även en hemlig gäst (psst, det är Yassilus) som vill hänga med oss och amazonera ner lite monster.

Så klockan 19.30 på onsdagen vill jag se er alla på battlenet och i kanalen wrnu. :gremsmile:
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Re: Speltid onsdag 23:e nov. klockan 19.30!!!

Tyvärr så kan inte jag denna dag. Skolan har fått för sig att slänga in ett obligatoriskt möte denna dag. :gremfrown:
Så med lite tur så KANSKE jag dyker upp innnan ni har slutat..
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Ja, det hoppas ja !

Tråkigt att höra, men allt kommer ordna sig i slutändan. Bergis.
Mm, lite synd är det ja...
Får väll helt enkelt föröka hinna ikapp er allt eftersom. Men, som sagt, det ornar sig !

/ Johan K, som för övrigt lirat lite Diablo idag
 

Gastono

Hero
Joined
14 Oct 2003
Messages
1,532
Location
Göteborg
Re: Attans

Aj aj aj, I'm experiencing some difficulties med min dator :/
Jag skall se till att försöka ha det fixat ASAP men det ser lite dumt ut.
 

Nightowl

Champion
Joined
17 May 2000
Messages
8,341
Location
Avliden, Tristerbotten
Re: Speltid onsdag 23:e nov. klockan 19.30!!!

Om jag inte är där kan det bero på att jag klantat mig och inte lyckats logga in på battlenet eftersom jag inte gjort det förut. I sådana fall kommer jag att göra desperata inlägg i vrållådan etc.

Erik
 

Gastono

Hero
Joined
14 Oct 2003
Messages
1,532
Location
Göteborg
Re: Fixat datorn? :)

Det ser taskigt ut nu :gremfrown:

Dock så skall jag försöka komma igång och främst komma ikapp så fort jag kan.
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Hur gick det ??

Vad hände ? Vilka var där ? Var det någon som kom ?
Är ruggit nyfiken på om det blev något ??

Jag kom ifrån det synnerligen tråkiga mötet tidigare, så jag titade in där. Men tyvärr så var ju ingen där. :gremfrown:
 

Nightowl

Champion
Joined
17 May 2000
Messages
8,341
Location
Avliden, Tristerbotten
Suvve!!

Synd bara att vi inte var fler... :gremblush:

*Vi har hunnit gå genom den Hemliga Tunneln och hitta vägpunkten i Mörka Skogen.
*Druiden Owlknight mumlade och tuggade fradga och följde endast efter riddaren Thornbush i någon sorts helig trans, medan fler och fler märkliga djur dök upp vi deras sida. (=jag har lokalsinne noll i dataspel, men lyckligtvis räckte det med att Feuflux tänkte; jag har lagt alla mina skill choices på summon än så länge, så på slutet var det paladin + druid + en cthuloid giftranka + 3 korpar +2 vargar + en ek-ande).
*Jag hittade ett varghuvud som var jättetufft. Fauflux tyckte att jag såg så ruskig ut att han ville slå mig istället för monstren. Feuflux muttrade något om att vår utrustning sög men att vad annat kunde man vänta sig i början.
*Jag dog 3 gånger. Feuflux dog inte alls. Do the math.

Owlknight, druid av nionde rangen

Ändringar: varannan gång kallade jag Feuflux för Feliath. :gremblush:
 
Top