Jack the Ripper? Nu är jag ingen expert alls, men jag är rätt säker på att inte så mycket tyder på detta. Dock berättar ju seriealbumet From Hell en mästerlig historia kring den teorin!Det var väll han hovdoktorn?

Jack the Ripper? Nu är jag ingen expert alls, men jag är rätt säker på att inte så mycket tyder på detta. Dock berättar ju seriealbumet From Hell en mästerlig historia kring den teorin!Det var väll han hovdoktorn?
Ingen gillar väl att bli lurad, om det nu inte är en positiv överraskning i slutändan.Vad är jobbigast: Att misslyckas eller inte kunna lyckas? Att bli lurad att man kunde trots att man inte kan överkomma eller att inte kunna överkomma ett hinder? Att det inte finns ett tydligt avslut eller att det finns ett påtvingat avslut?
Det är nog också en fråga, finns det positiva överraskningar när man blir lurad?Ingen gillar väl att bli lurad, om det nu inte är en positiv överraskning i slutändan.
Suprise party!Det är nog också en fråga, finns det positiva överraskningar när man blir lurad?
Klassisk exempel på något som kan bli fel, men som ofta ses som något positivt. Så sammanhanget är givetvis det tongivande.Suprise party!
Klassisk exempel på något som kan bli fel, men som ofta ses som något positivt. Så sammanhanget är givetvis det tongivande.