Jag tror nog ändå det konstigaste var när jag åkte tåg till mor och far i Borlänge och ungdomarna i kupén började snacka om Vinterskogens hemlighet. 
Dummade mig baraJag menar alltså att det är till forumets fördel![]()
Du måste berätta mer! Vad sa de om äventyret? Tillkännagav du dig?Jag tror nog ändå det konstigaste var när jag åkte tåg till mor och far i Borlänge och ungdomarna i kupén började snacka om Vinterskogens hemlighet.![]()
Fattade det lite sent baDummade mig bara![]()
Haha jag minns faktiskt inte om jag sa nått eller inte.Du måste berätta mer! Vad sa de om äventyret? Tillkännagav du dig?
När är jag inte @Organ men jag tror att det var Gestalt som spelade, och du kan hitta deras avsnitt där de spelar Ur varselklotet här:Jo, det var sannerligen ett absurdt sammanträffande! Fick du ett infall av att springa fram till Stålenhag för att ivrigt berätta vad som just hänt?
Var det kanske Närkontakt i Stenhamra de spelade i podden? Spelledde det äventyret på GothCon 2023 och blev nu lite sugen på att lyssna om du har en länk.
Ja, men jag avhöll mig från det. Jag tänkte att Simon förtjänade att inte få sin dag förstörd av att antastas av någon galning på parkeringen utanför mataffären.Jo, det var sannerligen ett absurdt sammanträffande! Fick du ett infall av att springa fram till Stålenhag för att ivrigt berätta vad som just hänt?
Var det kanske Närkontakt i Stenhamra de spelade i podden? Spelledde det äventyret på GothCon 2023 och blev nu lite sugen på att lyssna om du har en länk.
Nog klokt. Tack för tipset!Ja, men jag avhöll mig från det. Jag tänkte att Simon förtjänade att inte få sin dag förstörd av att antastas av någon galning på parkeringen utanför mataffären.
Och det var mycket riktigt Gestalt som Magnus ovan länkar till. Jag vet inte riktigt vilket avsnitt det var men hela är värd att lyssnas på.