Den stora punktråden!

ÅkeZorkh

Problematisk fiskhandlare från Bretagne
Joined
16 Dec 2018
Messages
485
Det blev några groggar och eftermiddagen fortsatte i oi:en och punkens tecken.

Nu känner jag att det behövs lite kvinnlig fägring i den här tråden.

Asbra band! De gjorde en snygg återförening i Stockholm för några år sedan.
 

Troberg

Sinister eater
Joined
27 Jun 2001
Messages
17,562
To be fair hade jag aldrig ens hört talas om dom förens du nämnde dom . Är det ditt band eller 🤣
Nope, men en annan person här. Jag överlåter till honom att outa sig själv. Ingen skam i det, dock, de var bra, och jag har haft mycket kul på deras spelningar.
 

Dr_Dängrot

Myrmidon
Joined
1 Mar 2017
Messages
4,326
Nope, men en annan person här. Jag överlåter till honom att outa sig själv. Ingen skam i det, dock, de var bra, och jag har haft mycket kul på deras spelningar.
Nä jag tänkte mest att du körde lite Shameless selfpromotion 😁
 

Daniel

Swordsman
Joined
7 Apr 2009
Messages
587
Ingen har nämnt Misfits ännu. Ett av världens topp-tre bästa band nånsin, i mitt tycke.


* Även 90-tals-plattorna är fenomenal mästerklass, fast glädjelösa hardcore-puritaner kanske inte vill benämna det som punk. (Jo, jag är fullt medveten om att Graves kom ut som totaldåre häromåret, mer än tidigare... Låt oss inte gå in på det.)
 

Dr_Dängrot

Myrmidon
Joined
1 Mar 2017
Messages
4,326
Ingen har nämnt Misfits ännu. Ett av världens topp-tre bästa band nånsin, i mitt tycke.


* Även 90-tals-plattorna är fenomenal mästerklass, fast glädjelösa hardcore-puritaner kanske inte vill benämna det som punk. (Jo, jag är fullt medveten om att Graves kom ut som totaldåre häromåret, mer än tidigare... Låt oss inte gå in på det.)
Misfits under Danzig eran ligger definitivt bland mina topp 10 band
 
Top