Anthrox
Jag heter faktiskt Anthrox
Han har inte varit inloggad sen 2001, och vi tar hellre ut lågflygare än aktiva spelare.Kan någon förklara caset på Greger? Jag hinner inte läsa ikapp.
![]()
Han har inte varit inloggad sen 2001, och vi tar hellre ut lågflygare än aktiva spelare.Kan någon förklara caset på Greger? Jag hinner inte läsa ikapp.
![]()
Fast ”jag hinner inte läsa ikapp” är lågflygeri with extra steps. Delar du kontor med Greger, @StradhLestat ?Han har inte varit inloggad sen 2001, och vi tar hellre ut lågflygare än aktiva spelare.
Den äkta julstämningen. Det bakre ansiktet har Mona Lisa-klass.Sidd lämnar in en av de mer ”intressanta” verken i samlingen.
View attachment 28617
Erhölls som gage på en spelning å det har därefter varit lite av en tvistefråga i bandet hur detta mästerverk ska fördelas bland fyra jazzkatter![]()

creepy! men va fan allt är tydligen konst!Jag hittade den här i kamerarullen, räknas det?
View attachment 28767
Vi har en butik där jag bor som säljer sånt där... Alltid lika kul att se vilka udda "pirat saker" de har när man passerarJag har den här också, det är väl någon sorts expressionism antar jag:
View attachment 28768