Varulv Den orimlige Åbäket - R3

Brynolf

Ständigt DTF
"Ut med dig, din slanige gummi-tarzan. Mer knark till oss!" Gymfolket bestämmer sig för att kasta ut POJ. Han var bybo.

Sen förmörkas Bålsta centrum av ett svampmoln. Basse, Impe och Octa dör på stört i vad lokaltidningen kommer kalla en kärnvapenexplosion, men som troligen mer handlade om en drogliberal föräldraförening som puffade på ordentligt.

Sysps skåp är uppknipsat, och även Impes.

Brevbärarn ligger väl och myser i sin nya säng som han köpt för mutpengar.

Alla döda får skiva ett sista tjohej som inte påverkar spelet.

MEDVERKANDE:
@Sömniga Isaac
@Vimes
@Sidd
@Sysp
@StradhLestat

DÖDA:
POJ
Octagonal
Basenanji
Impetigo
Anthrox
Big Mama
BiobunkerVII

Runda 3 slutar imorgon kl 21

Kul spel. Synd att gymmet inte kan se klart. JAG BILR SÅ ARG när jag inte får mitt vad-knark. 🙃

Tjingeling.

Skönt ändå när man varit arg på folk för att de har fel och sedan visar det sig att man själv har fel!

Nu får vi börja med att reda ut R3 startposten.

Jag och Octa Väktade som vi sa.
PoJ blev utröstad.
Octa blev Nattmördad.
Bybor med förmåga som åkte ur på grund av Väktning:
Basse
Impe

Spelare som inte har förmåga:
Vimes
Sömnige Isaac
Sysp
StradLestat

Jag Sidd klarade mig för ulvarna Nattmördade Octa.

Vimes och Sömnige Isaac har talat sanning angående sitt val 1 De har INTE förmåga.

Sysp hade heller INTE förmåga : hjälp mig här nu??? Jag snurrar till det med Sysp hela tiden: varför har jag antecknat Förmåga från R1?

StradLestat har tydligen INTE förmåga eller ändrade Octa i sista sekunden Vad gäller Väktning på Stratten då han frågade om det?

Jag har för mig Octa skrev att han inte hann?

Ni förstår nu problemet vi bybor fick på halsen av att fegisarna valde alt 1.
Nu får ni börja steppa upp gott folk å reda ut det här😇

Jag Sidd klarade mig för ulvarna Nattmördade Octa.
Jag måste kika på det här imorgon. Men ja nu har du kommit med en förklaring i vilket fall.

Så min röst ligger kvar Brusis, bara för att få tillfälle att lägga en röst på dig en gång det här spelet i vilket fall. No hard feelings :heart:

Back