Den av Sidd och Sysp som inte åker ut om det står mellan dem i utröstningen.Vems sklåp ska jag knipsa i natt?
Det kan de inte ha gjort, inte om det funkar som skrivet...jag leverIngen väktade Stradh eller?
Det skulle ju vara typiskt det här spelet om SL imorgon meddelar "Det blev lite galet, så på morgonen ser ni hur Stradh råkat ut för en olycka vid [valfri maskin]"eller är jag ett spöke?
Dock för ju Octa resonemang på slutet om att han kommer avstå. Vi fick aldrig ett definitivt svar, men det går helt klart att tolka att Octa drog tillbaka sin väktning av Stradh.Octas post R2:401 - ”Stradh väktas också. Så om denne överlever är det bus där. Så det inte blir några konstigheter. ”
Stratten hade alltså Förmåga och överlevde Octas Väktning.
Stratten är Sven eller Bruce.
Röst: @StradhLestat
Och jag kan vid närmare eftertanke tänka att det på ett sätt är klokt av Octa att inte var allt för tydlig med hur denne gör med Stradh, även om det samtidigt ställer till problem för byn. Det här blev inte enklare på något sätt.Dock för ju Octa resonemang på slutet om att han kommer avstå. Vi fick aldrig ett definitivt svar, men det går helt klart att tolka att Octa drog tillbaka sin väktning av Stradh.
Fel.Dock för ju Octa resonemang på slutet om att han kommer avstå. Vi fick aldrig ett definitivt svar, men det går helt klart att tolka att Octa drog tillbaka sin väktning av Stradh.
Jag är ganska säker på att så inte är fallet när jag gick tillbaka och läste. Får dubbelkolla helt enkelt.Fel.
Octa frågade innan denna klargörande post!
Jag är korkad, Sidd har rätt...Jag är ganska säker på att så inte är fallet när jag gick tillbaka och läste. Får dubbelkolla helt enkelt.
Det du kan göra nu i stället för att försvara Stratten, vilket förvånar mig, är att hjälpa till att hitta dennes ulvpolareOch jag kan vid närmare eftertanke tänka att det på ett sätt är klokt av Octa att inte var allt för tydlig med hur denne gör med Stradh, även om det samtidigt ställer till problem för byn. Det här blev inte enklare på något sätt.
Och jag misstänker att det kan vara du. Jag litar inte på någon av de som är kvar, det är mitt problem just nu.Det du kan göra nu i stället för att försvara Stratten, vilket förvånar mig, är att hjälpa till att hitta dennes ulvpolare![]()
Jag har outat allt redan